Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hårddisk D

09/10 -12 15:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Tja! Jag är rätt dålig på sånt här... Men enligt datorn har jag två diskar: C och D. C vet jag typ vad det är, alla mina grejer är där. Men sen finns ju även D. Jag undrar alltså vad det är för skillnader, kan jag lagra alla grejer där med utan att det failar?

09/10 -12 15:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

(i stort sett) Samma sak.

09/10 -12 15:13 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Det är ingen skillnad direkt det är bara att du delat upp C disken till en annan. Du har alltså tagit t.ex 100 GB från C för att skapa en ny som då är D. Det är typ så

Fucking weebs...

09/10 -12 18:04 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är antagligen två partitioner av samma disk. När datorn startar så laddar den alla saker den behöver från C disken, så du får inte flytta väsentliga filer därifrån. Du borde kunna ändra startupdisken så att du kan ha filerna på D istället, men jag vet inte hur.

Du kan lagra alla saker på D som en backup, men om det är en partition så pajar även den om C pajar, vilket gör det meningslöst.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar