Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



varför får jag inte spela gta iv

04/09 -12 07:01 niron

niron

162 XP 43 inlägg

jag ska bästella gta iv i dag och flytta upp min xbox 360 till mitt rum

hej

04/09 -12 07:06 niron

niron

162 XP 43 inlägg

ni får gärna skriva fler tips till mig hur jag ska över tala dom
men en så länge tror dom att det är ett bil spel men en sak undrar jag över vad ska jag göra när dom ser 18+ ??????????????

hej

04/09 -12 08:05 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

niron skrev:
ni får gärna skriva fler tips till mig hur jag ska över tala dom
men en så länge tror dom att det är ett bil spel men en sak undrar jag över vad ska jag göra när dom ser 18+ ??????????????



Haha, samma ursäkt som min kompis använde :D. 18+ är bara en siffra, på riktigt nu, who the hell cares?

What can i say i´m a bad man.

04/09 -12 15:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

niron skrev:
ni får gärna skriva fler tips till mig hur jag ska över tala dom
men en så länge tror dom att det är ett bil spel men en sak undrar jag över vad ska jag göra när dom ser 18+ ??????????????


Du sa att du läste mitt inlägg, men som du håller på så låter det knappt som du läst någons inlägg här i tråden.
Det våre bättre(JÄVLIGT) om dina föräldrar gick in och skapade tråden "Borde mitt barn få spela GTA?" istället för att en jobbig p12 som bara bestämt sig för att övertala sina föräldrar om att spela det.

NEJ, det är inget bilspel.
NEJ, du borde inte spela det.
NEJ, du borde inte tjata.
NEJ, du ska inte tro att du är mer mogen än vad du är.
NEJ, du ska inte ljuga.
NEJ---- ok, orkar inte gå igenom allt.

04/09 -12 17:47 niron

niron

162 XP 43 inlägg

jag spelar ju massor med andra spel som world of tanks och minecraft
roblox mmen jag börjar trötna på sånna spel jag vill börja spela en ny verson av spel.vet ej hur verson stavas.

hej

04/09 -12 19:40 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Lespooo skrev:
ninen2001 skrev:
Min pappa säger att våld spel inte gör en helt störd i huvudet. Men tycker de inte att du får spela det så får det väl vara så. Jag spelade själv det nedladdat.

Allt beror på personen. Har personen någon form av psykisk störning så är det stor sannolikhet att personen påverkas, i viss grad, av spel som GTA, Saint's Row men även Call of Duty etc.



jo jag vet. Han menade en normal människa. Och han är ju förmodligen det. Eller?

Fucking weebs...

04/09 -12 19:48 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

niron skrev:
jag ska bästella gta iv i dag och flytta upp min xbox 360 till mitt rum




Ska du beställa det nu? Och dom vet att det är 18+? Sorry för trippel post

Fucking weebs...

04/09 -12 20:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

ninen2001 skrev:
Lespooo skrev:
ninen2001 skrev:
Min pappa säger att våld spel inte gör en helt störd i huvudet. Men tycker de inte att du får spela det så får det väl vara så. Jag spelade själv det nedladdat.

Allt beror på personen. Har personen någon form av psykisk störning så är det stor sannolikhet att personen påverkas, i viss grad, av spel som GTA, Saint's Row men även Call of Duty etc.



jo jag vet. Han menade en normal människa. Och han är ju förmodligen det. Eller?


Det finns inget som heter normal männsika. Och det finns ingen som är "normal".

niron skrev:
jag spelar ju massor med andra spel som world of tanks och minecraft
roblox mmen jag börjar trötna på sånna spel jag vill börja spela en ny verson av spel.vet ej hur verson stavas.


Okej, men skulle du vägra att visa dina föräldrar den här forums-tråden?
Tycker du borde göra det så dem förstår vad det är för spel.

04/09 -12 20:44 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Lulz jag spelade såna spel när jag var 5 och uppåt. Säg bara att åldern har med hur svårt spelet är och att du inte alls blir påverkad av våldsamma spel. Men ärligt talat så är du pretty much fucked. Såna föräldrar kan vara svåra att knäcka, Lyckligtvis så fick jag spela vad jag ville :3

Wii U PS4 XBone PC

04/09 -12 20:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

MartinMilk skrev:
Lulz jag spelade såna spel när jag var 5 och uppåt. Säg bara att åldern har med hur svårt spelet är och att du inte alls blir påverkad av våldsamma spel. Men ärligt talat så är du pretty much fucked. Såna föräldrar kan vara svåra att knäcka, Lyckligtvis så fick jag spela vad jag ville :3


Bra sagt där, nu kommer grabben tro att hans föräldrar är dumma och inte som alla andras föräldrar. xP

04/09 -12 23:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

Säg att alla ungar ändå redan har sett allting på nätet.

05/09 -12 06:33 niron

niron

162 XP 43 inlägg

ninen2001 skrev:
niron skrev:
jag ska bästella gta iv i dag och flytta upp min xbox 360 till mitt rum




Ska du beställa det nu? Och dom vet att det är 18+? Sorry för trippel post

dom vet och jag fick beställ

hej

05/09 -12 06:35 niron

niron

162 XP 43 inlägg

Squirtle skrev:
ninen2001 skrev:
Lespooo skrev:
ninen2001 skrev:
Min pappa säger att våld spel inte gör en helt störd i huvudet. Men tycker de inte att du får spela det så får det väl vara så. Jag spelade själv det nedladdat.

Allt beror på personen. Har personen någon form av psykisk störning så är det stor sannolikhet att personen påverkas, i viss grad, av spel som GTA, Saint's Row men även Call of Duty etc.



jo jag vet. Han menade en normal människa. Och han är ju förmodligen det. Eller?


Det finns inget som heter normal männsika. Och det finns ingen som är "normal".

niron skrev:
jag spelar ju massor med andra spel som world of tanks och minecraft
roblox mmen jag börjar trötna på sånna spel jag vill börja spela en ny verson av spel.vet ej hur verson stavas.


Okej, men skulle du vägra att visa dina föräldrar den här forums-tråden?
Tycker du borde göra det så dem förstår vad det är för spel.

jag tror jag måste det

hej

05/09 -12 06:39 niron

niron

162 XP 43 inlägg

MartinMilk skrev:
Lulz jag spelade såna spel när jag var 5 och uppåt. Säg bara att åldern har med hur svårt spelet är och att du inte alls blir påverkad av våldsamma spel. Men ärligt talat så är du pretty much fucked. Såna föräldrar kan vara svåra att knäcka, Lyckligtvis så fick jag spela vad jag ville :3

en kompis i klassen han fick ett tag spela gta och sånna spel men sän så fick han inte spela sånna spel mer för hans lille bror tittade på så mycket så att han började slå andra

hej

05/09 -12 06:41 niron

niron

162 XP 43 inlägg

jag tror jag ska  fråga om dom ville se den här tråden

hej


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar