Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

18/08 -12 18:58 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag har beställt en pizza och kan nu inte hitta plånboken! Vad ska jag göra?

Du har nävar hoppas jag

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

18/08 -12 19:27 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Lespooo skrev:
Du har nävar hoppas jag

Jag tänker inte utkräva min pizza med våld.

18/08 -12 20:09 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Igår somnade jag med kläderna på i sängen, jag vaknade på något skumt vis

upp tidigt i soffan och sedan vaknade jag i sängen igen.

Jag misstänker att jag har gått i sömnen p.g.a jag hade kläder på mig och

kroppen trodde det var skola, om jag inte drömmde att jag vaknade upp i

soffan försåts.

Annars var det toakris hemma hos oss  så jag fick cykla iväg för att köpa

toalettpapper.

Två rätt snygga unga tjejer är helt ensama i kassan.

Jag går in och köper ett 7 pack eldorado, betalar och går till slutet

av matbandet.

Jag sliter upp packet och fyller väskan med rullar.

Jag upprepar samma process en gång till.

Sedan går jag in en tredje gång för att köpa godis.

Väl hemma upptäcker jag att gylfen var helt öppen och att tröjan knappt

täcker.

Tjejerna måste trott att jag var någon upphetsad kille som gick fram och

tillbaka i butiken.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

18/08 -12 20:40 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

swedespartan skrev:


Varför gick du in i affären tre gånger!? Behövde du cykla dit, ta hem rullarna, cykla tillbaks och sen skaffa nya på grund av liten väska? Varför inte köpa kassar? Varför satte du på dig en för liten tröja? Känns det inte tight om den knappt täcker dig? Varför skulle någon tro att du var upphetsad för att du hade glömt stänga gylfen? Varför bryr du dig så mycket över vad två kassörskor tror? Jag förstår verkligen inte detta.

18/08 -12 20:47 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
swedespartan skrev:




Mannen du har missförstått mig, jag gick bara till slutet av kassan och

sedan in i butiken igen.

Jag hade nyss varit och badat så jag tänkte aldrig på tröjan, och att

stänga gylfen.

Samt att jag fick för mig att jag skulle fara iväg och handla.

Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad dom tror, bara lite lack på mig

själv att jag hade missat detta.

18/08 -12 21:53 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Jag och min fader rensade ut min gamla bokhylla.

Han hittade ett kuvert som jag sedan länge trott varit försvunnit.

Det innehöll en 500 kronor sedel som jag hade fått i julklapp.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

18/08 -12 22:52 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Lespooo skrev:
Du har nävar hoppas jag

Jag tänker inte utkräva min pizza med våld.

Det var bara ett tips

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

19/08 -12 09:01 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Hade en dröm om att jag blev nedknuffad i ett stort hål. Sen så vaknade jag inte när jag föll, utan jag landade. Sen när jag landade bröt jag en del ben.

Det var inte alls som i mina filmer.

19/08 -12 10:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Lespooo skrev:

Firade ni inte en månad för 2 veckor sen? e.e

nej, 13:e

men nu är det slut
fucking finito. vet inte ens vad jag gjort?!

sitter här bakfull med världens jävla huvudvärk och minns inte vad jag gjort

MIN VÄSKA ÄR TÖMD OCH JAG HADE BARA PASSET KVAR

var på en stor hemmafest med massa scouter sen skulle jag möta min pojkvän hos hans killkompis

gick dit, drack en stor jävla blåbärsshot och sen minns jag att han helt plötsligt dragit och ringde och bad mig dra åt helvete, ge fan i hans kompisar och att han aldrig mer vill se mig, jag är ett vider, en hora, luder och om jag inte drog skulle han slå sönder mig

pallante

19/08 -12 10:47 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

letade efter en tändare i min väska och måste ha grävt ur allt som redan låg där i och lagt någonstans...
hur fan lyckas man?!

19/08 -12 10:56 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

han skrev klockan 9

vill aldrig se dig mer ditt trash
sen ändrade han facebookstatus

jävla fitta, ska säga till pappa vad han sa igår över telefon, han kommer vilja döda honom, vilket jag också vill just nu, delvis. förlåt för kommatecken

har fnderat lite och antar att jag återigen försökt hångla upp någon av hans polare
vilket faktiskt är förståeligt, de flesta ser riktigt bra ut

19/08 -12 15:15 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har tydligen gjort det igen, försökt kyssa hans kompis. Det var därför han drog. Så pinsamt. Jag måste lätta mitt hjärta lite här, hoppas det inte gör någonting. Har gjort det de senaste 5 timmarna men det blir inte bättre för det. Ingenting kommer någonsin att bli bättre, vad jag än säger eller gör. Han är skitsur på mig och vill inte ha någonting med mig att göra. Förstår ju varför, hade själv blivit sur men jag skulle aldrig lämnat honom för det. Vill inte försvara mitt beteende men jag kan inte kontrollera mig själv när jag druckit så mycket och jag känner inte ens någonting för hans vän. Har skämt ut mig rejält. Sen när jag blev utkörd följde en av dem mig en bit, jättekort. Sedan lämnade han mig att gå hem själv, en full ledsen tjej som inte ens hittar hem?! Min lillasysters kompisar had tydligen hittat mig mitt i bilvägen där jag gick som the grudge åt helt fel håll och grät och frågade var tredje sekund efter en klasskompis till mig. De ville följa mig hela vägen hem, men jag sa att jag hittade (hallå, hittar där i sömnen)men började gå åt fel håll. "Ehm Denise, du bor inte där". De följde mig hela vägen. Hade visst berättat allt för dem, hela vårt förhållandes historia. De trodde jag var hög. Kommer aldrig mer våga träffa dem. Någonsin.

Jag saknar honom. Vill inget hellre än att vakna upp tillsammans med honom, att allt var bra. Det kommer inte att hända och det får mig att vilja spy. Han är så elak nu.
Hejdå fitta var det sista han skrev.
Ha ett bra liv var det sista han sa.
Har aldrig känt mig så hatad förut.

Fick dessutom världens mest elaka sms av honom.
Så här skrev han, ursäkta slarvig text men orkar inte rätta. Vill inte se vad han skrivit en gång till

inte ens förlåt? du ska egentligen ligga och gråta och böna och be om att fåå tillbaka mig. men jag har insett nu att jag inte betyder något för dig och du är en äcklig människa som inte duger till något annat än att vara en madrass. hoppas att du förstår vad du har gjort och lycka till att hitta en lika bra kille, det lär ju behövas för du ör inte värd något

19/08 -12 15:22 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Jag vill ha min plånbok!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHHHHHHH
om någon ser en brun plånbok i skinn med louis vuittonmärke på så är den förmodligen min. Om det ligger två 20-lappar i och några mynt. Mitt namn står på bankkortet så hör av er. och fotot i plånboken är en bild på min ... föredetta pojkvän, han gick i sjunde klass. Oskyldig och hur söt som helst. Vill inte gärna bli av med den. alltså, fotot. Men plånboken är viktigast, tack!! btw har flyttat mitt sparkonto redan så försök inget

19/08 -12 16:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Kom precis hem från min morbror. Besökte för att kolla på hans nyfödda dotter. Hone hette Nova av alla saker. Jag hopaps hon är döpt efter bild relaterad.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Både min morbror, moster och mor har fött barn i år, så antagligen kommer det inte bli några fler på ett par år.

19/08 -12 17:45 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Både min morbror, moster och mor har fött barn i år, så antagligen kommer det inte bli några fler på ett par år.

Har din morbror fött barn?!

Sitter f.ö och kodar, har inte mycket annat att göra atm.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar