Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Call of Duty Modern Warfare 3 - online problem

02/05 -12 19:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Ethan_Mars14

Hej. Jo jag köpte MW3 för några dar sen och jag skulle testa att köra online men det går inte. Jag hade hoppats på att spela online. När jag loggar in på Playstation Network och går in på multiplayer och väljer någon match så laddar det hela tiden och väntar på flera spelare. Det är så i flera minuter, det står någonting vid menyn vid multiplayer " strict " eller så. Kan någon hjälpa mig? Jag har tittat på många videoklipp men inget har hjälpt.

02/05 -12 20:35 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Omoget inlägg över ^


Jag har förvisso inget PS3, men det är nog samma problem som många av mina kompisar har haft på 360. Jag har inte haft problemet själv, men det är din NAT type som spökar. Sök på "nat type strict" eller något på youtube så borde du hitta.

Fast problemet i sig brukar vara svårt att lösa vad jag har förstått. Verkar vara någon slags "spärr" i modemet som blockerar en från att använda det, men sök efter det och se om det funkar :)

Have I ever told you the definition of insanity?

02/05 -12 21:11 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Ethan_Mars14 skrev:
Hej. Jo jag köpte MW3 för några dar sen och jag skulle testa att köra online men det går inte. Jag hade hoppats på att spela online. När jag loggar in på Playstation Network och går in på multiplayer och väljer någon match så laddar det hela tiden och väntar på flera spelare. Det är så i flera minuter, det står någonting vid menyn vid multiplayer " strict " eller så. Kan någon hjälpa mig? Jag har tittat på många videoklipp men inget har hjälpt.

Jag har 360, och vet hur man löser det på 360. Som Dnä sa så är det antagligen en spärr i modemet. Google is your friend.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/08 -12 19:42 Obey

Obey

600 XP 78 inlägg

jag fixade med mitt modem, i 5min sen gick det,

men jag tror nog att du redan fixat problemet xD

All Pokémons Shall Obey Me.

B/W:  1807 - 9100 - 3523
Name: Obey


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar