Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hur delete:ar man mods från cod4?

17/05 -12 13:33 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Hallå där! Jag har nyligen vart inne på ett par moddade servers på cod4 och varje gång man går in i en moddad server så kommer det upp "downloading (massa random skit)". Sen när jag går ur servern så finns den modden i min Mods meny i spelet.

Sen efter att jag avslutat spelet så kom jag att tänka på, vart hamnar det jag laddar ner? Jag har kollat på alla tänkbara ställen i datorn men det enda som kommer upp när jag går in på Mods mappen är ModWarfare och den har ju funnits där sedan jag installerade spelet?

Så då är min fråga: Vart hamnar de mods som laddas ner när jag går in i en moddad server och kan jag ta bort dem?

Tack på förhand.



What can i say i´m a bad man.

17/05 -12 13:41 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Gå till (C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4: Modern Warfare eller något liknande. Leta efter mods foldern, det ska finnas flera folders. Namnet på foldern är namnet på modden. Hittar du de inte så får du göra det möjligt att se dolda folders.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

17/05 -12 16:42 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Mal_ganis skrev:
Gå till (C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4: Modern Warfare eller något liknande. Leta efter mods foldern, det ska finnas flera folders. Namnet på foldern är namnet på modden. Hittar du de inte så får du göra det möjligt att se dolda folders.



http://answers.yahoo.com/question/ind...

Bekant på något vis?

What can i say i´m a bad man.

17/05 -12 20:03 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Your point being? Jag antog att du inte var smart nog att googla skiten eftersom du inte hade skrivit att du gjort det. Därefter så visste jag inte om det gick att länka till en engelsk sida för att majoriteten av folket jag länkar åt kommer med kommentaren "va..... dä ä engleska ja ftr lksom inte"

Därför var jag snäll att googla det åt dig och översätta engelska till svenska som den snälla person jag är. Om du ska klaga kan du ju skriva vad du faktiskt försökt med för att lösa problemet istället för att få svar som du redan hittat själv.

Problemet är?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

19/05 -12 10:07 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Mal_ganis skrev:
Your point being? Jag antog att du inte var smart nog att googla skiten eftersom du inte hade skrivit att du gjort det. Därefter så visste jag inte om det gick att länka till en engelsk sida för att majoriteten av folket jag länkar åt kommer med kommentaren "va..... dä ä engleska ja ftr lksom inte"

Därför var jag snäll att googla det åt dig och översätta engelska till svenska som den snälla person jag är. Om du ska klaga kan du ju skriva vad du faktiskt försökt med för att lösa problemet istället för att få svar som du redan hittat själv.

Problemet är?



Jag var inte ute efter en diskussion om det är det du hade i tanken... Jag tyckte bara att det var lite udda att någon som tydligen inte har en  blekaste aning om vad det gäller, kopierar texten rakt av och sen översätter. Jag ser då ingen mening med att svara om man själv inte har någon erfarenhet om ämnet.

För övrigt är jag inte den vanliga P12an som är för lat för att googla skiten själv utan jag gör det först och om jag inte hittar något vettigt eller blir tveksam/osäker så frågar jag här. Jag har kollat ett flertal sidor, och ja jag är fullt läskunnig när det gäller engelska, och jag fick då en hel del olika sätt att bli av med skiten. Det var där jag blev osäker och bestämde mig för att se om någon här kunde ge mig ett svar.

By the way, "ditt" tips testade jag redan innan jag gjorde tråden och jag har fortfarande bara 1 folder som heter ModWarfare. Det här är då den största anledning till att jag skapade tråden.

What can i say i´m a bad man.

19/05 -12 14:38 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Ganska självklart att man söker upp de närmsta svaren till dina problem. Sväng förbi vilken IT-handel som helst eller någon datorreperatör som helst så kommer du i de flesta fallen se att de själva googlar upp vad som är fel för att få en hint på en lösning.

Som sagt, du kan undvika detta genom att berätta vad du försökt med nästa gång.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

11/08 -12 19:38 Obey

Obey

600 XP 78 inlägg

fixat problemet?

All Pokémons Shall Obey Me.

B/W:  1807 - 9100 - 3523
Name: Obey


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar