Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Battlefield 3 hjälp!!!

19/07 -12 22:52 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Jag har köpt BF3 till datorn och har installerat det.Men jag har fått lite problem med detta nu.Jag har installerat Premium oxå men när jag ska aktivera så funkar det inte.Så jag måste byta till ett konto som funkar.Men jag kan ju inte avinstallera Premium.Kan jag bara avinstallera BF3 utan att avinstallera Premium och sedan byta konto och så funkar det att installera Premium på det kontot?SNÄLLA SVARA SNABBT!!!Sjukt Tacksam För Svar:)



Fucking weebs...

20/07 -12 00:00 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Du "installerar" inte premium, du uppgraderar ditt konto till Premium status. När du köper Premium via origin läggs det automatiskt till din Battlefield karaktär på vald konsol.
Du kan dock inte ta bort premium från ett konto för att lägga till det på ett annat.

Vad är det för fel med ditt nuvarande konto? Istället för att försöka införskaffa ett nytt konto så kanske du ska se till att lösa problemet? Att byta konto låter som en väldigt onödig process.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

20/07 -12 01:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

du köpte bf3 till pc trots allt..
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

20/07 -12 11:49 Zeche

Zeche

390 XP 86 inlägg

Sätt en mellanrum mellan punkten och nästa bokstav så svarar jag.

"You see those warriors from Hammmerfell? They have curved swords. Curved. Swords."

20/07 -12 14:38 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

Sätt mellanrum efter punkt som Zeche sa och sen så laddar man inte ner premium..

Dafuq did i just read..

20/07 -12 19:45 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Mal_ganis skrev:
Du "installerar" inte premium, du uppgraderar ditt konto till Premium status. När du köper Premium via origin läggs det automatiskt till din Battlefield karaktär på vald konsol.
Du kan dock inte ta bort premium från ett konto för att lägga till det på ett annat.

Vad är det för fel med ditt nuvarande konto? Istället för att försöka införskaffa ett nytt konto så kanske du ska se till att lösa problemet? Att byta konto låter som en väldigt onödig process.




Det är något fel på kontot.Kan inte logga in via den mailen som jag använder.Har kollat att jag har skrivit rätt mail oxå.Min pappa ska ringa EA och kolla med dom idag

Fucking weebs...

20/07 -12 20:01 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

mygeneration skrev:
du köpte bf3 till pc trots allt..
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Jag har ny dator ny(finger)

Fucking weebs...

21/07 -12 00:03 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

bortskämda unge!

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

21/07 -12 00:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

fuskisen99 skrev:
bortskämda unge!

nuff said


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar