Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Team ViB3z

13/05 -12 23:17 Nerdyy

Nerdyy

13 XP 2 inlägg

Tjenare! Team ViB3z, en relativt nystartad clan som rekryterar spelare som är ute efter en mer tävlingsinriktad speltyp (GameBattles, MLG, 360icons). För att förhoppningsvis kunna utmana de större lagen i turneringar. Priser man kan vinna i turneringar är allt från ''Credits'' (för att kunna köpa sig in i andra, större turneringar), till pengar (dollar). Är du intresserad av att gå med/en s.k ''tryout''
så lägg gärna till någon av oss på xbox eller skriv en kommentar här! Det underlättar om du är någorlunda kunnig när det kommer till ''competitive gaming''
(callouts, headglitches osv).

Xbox360 GamerTags:

ViB3z Nerdyy (ledare)
ViB3z RaZoR (ledare)

Kontakta gärna någon av oss 2 för mer information eller om du är intresserad av att spela med oss!

14/05 -12 17:35 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Vilket/vilka spel?.
För mesta dels spelar jag halo reach och själv har jag en majs clan vilket inte är så vidare kul eftersom jag är den ända som är med i den...
Men jag skulle gärna åröva och spela med någon utav er.

14/05 -12 18:02 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

LegoLasse skrev:
Vilket/vilka spel?.
För mesta dels spelar jag halo reach och själv har jag en majs clan vilket inte är så vidare kul eftersom jag är den ända som är med i den...
Men jag skulle gärna åröva och spela med någon utav er.

Med tanke på att det ligger i CoD-forumet så är det antagligen Call of Duty de menar. Det är troligtvis Modern Warfare 3 mer exakt.

Coucou

14/05 -12 21:39 Nerdyy

Nerdyy

13 XP 2 inlägg

Oerhört klantigt av mig att inte skriva vilket spel, såklart.. Men Fix_d har alldeles rätt! Modern Warfare 3 är spelet!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar