Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



En attentionwhores farväl!

Svara
08/04 -12 00:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Blipi

Historien lider mot sitt slut.
Har länge känt att min tid vid den här sidan passerat sitt utgångsdatum för längesedan; fast hur många gånger jag än har funderat på det, så har det alltid funnits någonting som har hållit mig kvar – till min glädje. Idag insåg jag att det inte längre går att förneka att jag drar mer mothårs än medhårs med sidan, och det finns tyvärr ingen anledning för mig att stanna här längre.

V6 ser fantastisk ut, bra jobbat FIQ och Knewt. Må Fuska.nu kunna resa sig ur graven, med allt det arbete som ni från administrationen lägger ner på den – det är inget lätt jobb, och speciellt svårt blir det att försöka hålla sig motiverad när man arbetar mot en redan död community. (Och mot en ägare som inte kunde bry sig mindre om sidans existens.)

Ett stort tack till alla er som har berikat min vistelse här på sidan.

Särskilda tack till:
- Chizu
- Danne_00
- FIQ
- Forsa
- Fix_d
- GoldenMew
- Knewt
- Techno_

Och alla andra jag kan ha glömt …

So long and thanks for all the fish
~ Blipi

08/04 -12 01:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Förstår hur du känner, har själv ingen bra förklaring till varför jag valde att komma tillbaka. Ångrade faktiskt det ganska snabbt direkt efter men var nyfiken på att se hur v6 skulle bli.

Hursomhelst så vill jag bara säga tack för allt och lycka till i livet framöver, verkligen en stor förlust. Kommer sakna dig broder. <3

08/04 -12 01:35 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

What the fuck, Blipi! ;_; Fast får erkänna att jag är hedrad över att få vara med på din lista.

Det är en sorgens dag för fnu. Riktigt tråkigt utan dig även fast du inte varit särskilt aktiv det senaste. Fast jag antar och hoppas att du stannar kvar i kanalen i alla fall! :)

Coucou

08/04 -12 01:51 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

You might have left us, but we will never let you go.

Uscha, nu försvann lite av värmen som håller min brasa glödande känner jag. Du får aldrig lämna mig på fler platser än här iaf, du betyder mer än en wierd kid över fnu för mig..

I love you! Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

08/04 -12 02:08 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Även om det inte var helt oväntat så var detta ett tråkigt besked... Du har varit en otroligt bra vän genom alla fina år vi haft här tillsammans, och jag hoppas verkligen att våra vägar korsas någon gång i riktiga livet. Du har gått från att vara en "fuska.nu-polare" till att vara en vän för livet. Kommer att sakna dig något enormt, om jag ens stannar kvar efter detta.

Känner mig mest tom atm, men har svårt att sätta ord på det. Jag hoppas bara att du får ett jävligt bra liv framöver. Jag kommer sakna dig.

- Din Dnae

Have I ever told you the definition of insanity?

08/04 -12 02:10 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Jag kommer inte på något att skriva, men jag skriver ändå.
Väldigt tråkigt att höra, du har alltid känts som en god vän för mig.

Jag hoppas du har tänkt igenom detta beslut, och jag önskar dig lycka till i framtiden!

/Fredrik

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

08/04 -12 02:26 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Du var den bästa krigaren vi hade. Riktigt tråkigt att du ger dig av. :(
Men lycka till med allt och ett stort tack även till dig, Blipi. <3

Ha det bra på dina kommande äventyr. Jag vet att du väljer dina vägar klokt.
När du är redo vet du vart jag väntar.
Tillsammans kan vi göra NWO till verklighet!

N1 Techno_. :/

08/04 -12 08:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Lycka till Blipi (och även Techno_ som jag också såg har tagit bort sin användare).

Tråkigt att ni båda lämnar sajten, men tiden är väl kommen för alla en dag... Har själv funderat på att lämna eller ta en lång paus, för det är inte speciellt lockande att vara kvar när allt fler gamla vänner lämnar sajten. Det är ju för vännerna man skaffat sig under den tiden man varit medlem som man stannar kvar - inte någonting annat.

08/04 -12 10:26 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Väldigt tråkigt att du lämnar. Vi har visserligen inte pratat så mycket eller stått nära varandra men det är ändå riktigt tråkigt och jag hoppas att du får ett långt och trevligt liv utan fuska.nu. Men som Forsa sa.

Alla som lämnar sidan som har gjort avtryck så kommer avtrycken aldrig suddas bort, utom de sitter fast kvar på sidan och kommer aldrig få några planer på att gå.

Säger samma till Techno_, hoppas du får ett långt och trevligt liv, men du lämnar väl inte chatten? :)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

08/04 -12 11:51 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag kände dig inte bra. Ett, och endast ett intryck hade jag av dig och det är väldigt luddigt att beskriva, men du kändes som en väldigt lugn person, vilket är en väldigt dålig beskrivning av ett mycket komplext intryck, men jag hoppas du förstår. Positivt menat.

Tråkigt och mycket beklagligt att sajten nu är ännu en profil fattigare. Men kanske är det nu generationsväxlingen börjar ske? Kanske är det nu sajten ömsar skin och kommer tillbaka starkare än någonsin? Efter regn kommer solsken?

7 år på fuska.nu

08/04 -12 12:11 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Synd att man inte blev nämnd på listan då vi hade pratat rätt mycket under årens lopp och det har då varit trevligt, men men. Jag klandrar ingen för det. :)

Jag minns båda lika stark. Om Techno_ var vi rätt lika på sätt och vis, både när det gällde intressen och humor. Blipi var en väldigt skön person som man kunde prata vad som helst om. En väldigt kul och allmänbildad grabb.

Jag önskar er båda lycka till utanför det globala nätet.

För min del har jag full förståelse för varje det blir flera medlemmar som lämnar sidan, ännu tråkigare när man väl känner till personen. Vem vet vad som kan hända med framtiden under V6:s början? Kanske är det nu vinden vänder sig efter V5:ans problematiska period.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

08/04 -12 12:46 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Alla drar ju nu :(

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

08/04 -12 13:02 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hur kan man dra när v6 ser så fantastiskt ut!?!?

Wii U PS4 XBone PC

08/04 -12 15:42 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vi pratade inte så mycket med varandra men det är alltid tråkigt när människor försvinner från sidan. Får önska dig lycka till i framtiden.

21/04 -12 18:04 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Jävla unge.

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

24/04 -12 03:11 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

;_;
Mår illa av tanken på alla medlemmar på flera sidor jag har varit aktiv på som jag aldrig kommer att chatta med igen. Snart är Fuska.nu en av sidorna.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar