Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sämsta S'n'D-spelaren du har sett?

14/03 -12 20:37 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Jadu. Vilken är den sämsta S'n'D du sett? Hade en i mitt lag på Highrise (mw2) och han försökte alltid snipa i början där. Han dog 6 ggr på rad (Vi vann matchen med 4-3) och han fick ingen någon av gångerna. Sista ronden försökte han rusha i gångarna till den andra spawnen. Han blev dock dödad av en UMP-campare halvägs ;)
Han gick 0-7 med en assist som sina enda poäng ;)

Vilken är den sämsta S'n'D du sett?



I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

15/03 -12 16:39 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Lespooo skrev:
Jadu. Vilken är den sämsta S'n'D du sett? Hade en i mitt lag på Highrise (mw2) och han försökte alltid snipa i början där. Han dog 6 ggr på rad (Vi vann matchen med 4-3) och han fick ingen någon av gångerna. Sista ronden försökte han rusha i gångarna till den andra spawnen. Han blev dock dödad av en UMP-campare halvägs ;)
Han gick 0-7 med en assist som sina enda poäng ;)

Vilken är den sämsta S'n'D du sett?




Är hela poängen med denna tråd att förudmjuka personer som endras håller på att lära sig eller bara har en dålig match/dag...? Sportsligt där! -.-

Får man fråga varför du vet i sådan detalj vart han gick och vart han dog? Kan det vara så att du dog innan honom eller var du inte med på hela matchen för att du ville spectate:a honom?

What can i say i´m a bad man.

15/03 -12 21:02 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

the_Link96 skrev:
Lespooo skrev:
Jadu. Vilken är den sämsta S'n'D du sett? Hade en i mitt lag på Highrise (mw2) och han försökte alltid snipa i början där. Han dog 6 ggr på rad (Vi vann matchen med 4-3) och han fick ingen någon av gångerna. Sista ronden försökte han rusha i gångarna till den andra spawnen. Han blev dock dödad av en UMP-campare halvägs ;)
Han gick 0-7 med en assist som sina enda poäng ;)

Vilken är den sämsta S'n'D du sett?




Är hela poängen med denna tråd att förudmjuka personer som endras håller på att lära sig eller bara har en dålig match/dag...? Sportsligt där! -.-

Får man fråga varför du vet i sådan detalj vart han gick och vart han dog? Kan det vara så att du dog innan honom eller var du inte med på hela matchen för att du ville spectate:a honom?

Snubben var 10nde prestige, chansen finns förstås att det inte var legit när han levlade, men, jag såg honom gå fram mot sniperspoten.  Och jag var bakom honom när han dog av camparen, som jag senare plockade med min mlg-AUg spray :3

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

15/03 -12 22:01 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Är hela poängen med denna tråd att förudmjuka personer som endras håller på att lära sig eller bara har en dålig match/dag...? Sportsligt där! -.-

Är man dålig så ska man inte spela search, så nej, de ska inte få "lära sig" i S&D-playlisten.


Har inte spelat mot någon som är så exceptionellt dålig. Visst, man har väl sett någon gå 0-5 eller så, men det är inte som att jag kollar vad de gör då.


Men jag mötte däremot en klan en gång, där alla hade riot-shields. Det är ju kul att ha för att trolla och så, om man är hygglig spelare, men kruxet var att alla de där var skitdåliga. De ställde sig alltid tillsammans inomhus, och bara man slängde in en frag eller liknande så fick man tre-fyra stycken kills. Lite pinsamt faktiskt.

Have I ever told you the definition of insanity?

17/03 -12 20:43 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

iReapzz

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

18/03 -12 21:30 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

gosseN skrev:
iReapzz
hahahah, men iReapzz har ju galet bra montage, men han/hon vad han nu är, är inte särskilt bra som spelare...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar