Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilket Sonic borde man skaffa?

12/02 -12 15:10 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Okej, så jag har aldrig kört Sonic förut men har sett lite av Sonic Generations på YouTube och det verkar väldigt kul.
Jag har kommit fram till att jag vill skaffa ett Sonic till 360 men vet inte riktigt vilken.
Det finns ju väldigt många och så...
Har ni några bra tips på vilken man borde skaffa, förklara gärna varför just den också.

Tack i förhand!



I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

12/02 -12 17:17 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Generations är det enda som är bra.

12/02 -12 19:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Sonic Unleashed är nog det bästa Sonic spelet enligt mig. Annars det första Sonic spelet som kom ut.

12/02 -12 21:02 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Sonic adventure 1 & 2

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

13/02 -12 18:21 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Personligen gillar jag Sonic Unleashed bäst då spelet har djupare story, mer innehåll, mer fartfokuserade dagbanor och bättre helhet än Generations, samtidigt som det helt enkelt är ett mycket mer välgjort spel med bättre kvalitet. Däremot kan det vara väldigt svårt för många att handskas med eller förbise werehog-delarna av spelet, så därför brukar Sonic Generations uppskattas mer trots att det åtminstone enligt mig är ett mycket sämre spel.
Men tror nog du skulle gilla Generations mest, så kör på det. ;)

Want some chocolate?

13/02 -12 19:48 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Sonic the Hedgehog 2 (från Xbox Live Arcade)

~ Kigsz ~

2002-2012

14/02 -12 20:31 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

jaha, det var till 360! stryk mitt tidigare ilägg :P

till 360 skulle jag personligen säga sonic the hedgehog 06. många hatar det, men eftersom jag gillar stilen på sonic adventure spelen så måste jag ändå säga den här. Om du inte gillar den skulle jag säga generations eftersom det blandar både 3D och 2D.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

15/02 -12 21:49 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag rekommenderar de äldre Sonic spelen från Xbox Live Arcade. Dagens Sonic spel faller mig inte lika mycket i smaken som de äldre. Men om du vill ha ett 3D spel så rekommenderar jag Sonic 06.

Det har fått dåligt rykte pga relationen mellan Sonic och den mänskliga princessan. Spelet i själva verket är väldigt roligt, utmanande och riktigt bra tidsfördriv, speciellt för de som satsar på 100%. Det enda som kan störa är väl de buggar som spelet råkar ut för efter att man spelat för länge i sträck.

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar