Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



dfgasdgasdgasdg

28/01 -12 17:34 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

dgadfgasdfgas


Senast redigerat 13/08 -14 15:52

Fucking weebs...

28/01 -12 18:08 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Kan man beställa från ebay till Sverige
Ja. Teehee!
Och min andra fråga,vad är stårleken SM för storlek,det är så att det snyggaste tröjan har storleken SM och MD.
LRN 2 READ COMP LANGUAGE.
SM=Small
MD=Medium

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

28/01 -12 18:09 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

SM = Small.
MD = Medium.

Det brukar stå i beskrivningen för den aktuella varan om den kan skickas till Sverige eller inte. På denna t-shirt står det till exempel "Shipping to: Worldwide" vilket bör betyda att du kan beställa från Sverige. Räkna med en större fraktkostnad dock.

De eller dem?

28/01 -12 18:31 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

ninen2001 skrev:
Det är så att jag ska köpa en slayer tröja i XS men på sweden rock shop finns det bara i S.Men jag hittade några stycken på ebay.Jag har två frågor.Kan man beställa från ebay till Sverige.Och min andra fråga,vad är stårleken SM för storlek,det är så att det snyggaste tröjan har storleken SM och MD.Har frågat mina föräldrar men dom vet inte.Tacksam för snabba svar



Fråga 1: Ja, men jag kan inte garantera att du får det du köper. Ebay har ett par oseriösa säljare.

Fråga 2: Jag har för mig att SM betyder small. MD, antar jag är medium då.

What can i say i´m a bad man.

28/01 -12 19:11 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Herregud, ta det lugnt, killen är 10 år, han har inte beställt från internet förr!

1. Det beror på vilken säljare du köper utav, men kolla på "Shipping" om det står "Shipping worldwide" så går det.

2. Ja, som sagt SM är nog small och MD är nog medium.

Jag har handlat på ebay ett flertal gånger, det brukar oftast gå bra. Tänk dock på att om du beställer från t.ex USA kan frakten bli väldigt dyr! Frakten kan ibland bli fyra gånger så mycket som varan!

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

29/01 -12 19:27 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

ninen2001 skrev:
Det är så att jag ska köpa en slayer tröja i XS men på sweden rock shop finns det bara i S.Men jag hittade några stycken på ebay.Jag har två frågor.Kan man beställa från ebay till Sverige.Och min andra fråga,vad är stårleken SM för storlek,det är så att det snyggaste tröjan har storleken SM och MD.Har frågat mina föräldrar men dom vet inte.Tacksam för snabba svar

Hanzen? är det du?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

29/01 -12 22:16 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

gosseN skrev:
ninen2001 skrev:
Det är så att jag ska köpa en slayer tröja i XS men på sweden rock shop finns det bara i S.Men jag hittade några stycken på ebay.Jag har två frågor.Kan man beställa från ebay till Sverige.Och min andra fråga,vad är stårleken SM för storlek,det är så att det snyggaste tröjan har storleken SM och MD.Har frågat mina föräldrar men dom vet inte.Tacksam för snabba svar

Hanzen? är det du?


Va

Fucking weebs...

02/02 -12 07:16 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Köp Metallica tröja också!

Ride The Lightning


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar