Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



kan man ta bort filmer från Vault på mw3???ps3!

20/01 -12 21:25 GRAX

GRAX

151 XP 39 inlägg

Tja, jag har ganska många filmer på vault och tänkte ta bort några men vet ej hur man gör. Kan ngn berätta???

20/01 -12 22:05 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

GRAX skrev:
Tja, jag har ganska många filmer på vault och tänkte ta bort några men vet ej hur man gör. Kan ngn berätta???


går inte och vrf ska du ta bort de den ända som kan se de är du ovh de raderas nog efter ett tag

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

21/01 -12 11:30 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

gosseN skrev:
GRAX skrev:
Tja, jag har ganska många filmer på vault och tänkte ta bort några men vet ej hur man gör. Kan ngn berätta???


går inte och vrf ska du ta bort de den ända som kan se de är du ovh de raderas nog efter ett tag

Alla hans kompisar kan se dom, och dom raderas inte efter ett tag.
Men du, GRAX. Om du hade tänkt efter lite, så kanske du testat att klicka på filmen och klicka Delete?

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

24/01 -12 09:04 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

SwedishNoob_ skrev:
gosseN skrev:
GRAX skrev:
Tja, jag har ganska många filmer på vault och tänkte ta bort några men vet ej hur man gör. Kan ngn berätta???


går inte och vrf ska du ta bort de den ända som kan se de är du ovh de raderas nog efter ett tag

Alla hans kompisar kan se dom, och dom raderas inte efter ett tag.
Men du, GRAX. Om du hade tänkt efter lite, så kanske du testat att klicka på filmen och klicka Delete?



Det kan ju vara en lösning >.>

För övrigt kan man väl spara över gamla klipp med nya om man tycker att det nya är bättre än det gamla?

What can i say i´m a bad man.

26/01 -12 17:40 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

the_Link96 skrev:
SwedishNoob_ skrev:
gosseN skrev:
GRAX skrev:
Tja, jag har ganska många filmer på vault och tänkte ta bort några men vet ej hur man gör. Kan ngn berätta???


går inte och vrf ska du ta bort de den ända som kan se de är du ovh de raderas nog efter ett tag

Alla hans kompisar kan se dom, och dom raderas inte efter ett tag.
Men du, GRAX. Om du hade tänkt efter lite, så kanske du testat att klicka på filmen och klicka Delete?


För övrigt kan man väl spara över gamla klipp med nya om man tycker att det nya är bättre än det gamla?

Yup.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

29/01 -12 17:44 GRAX

GRAX

151 XP 39 inlägg

när jag trycker på en film står det typ bara play och place in online vault

29/01 -12 17:47 GRAX

GRAX

151 XP 39 inlägg

vart kmr alla screenshots???????


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar