Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Casey Heynes

17/01 -12 20:57 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Tråden Hjälplös kille attackerad efter skolan (video)! förde mina tankar på Casey Heynes (Zangief Kid). Vet inte hur många som hört talas om honom, men jag ville inte gå off topic i den andra tråden.

http://www.youtube.com/watch?v=PWO02BfqXMg



Have I ever told you the definition of insanity?

17/01 -12 21:18 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Danne_00 skrev:
Tråden Hjälplös kille attackerad efter skolan (video)! förde mina tankar på Casey Heynes (Zangief Kid). Vet inte hur många som hört talas om honom, men jag ville inte gå off topic i den andra tråden.

http://www.youtube.com/watch?v=PWO02BfqXMg

han som slårr 12 heynes är 16 inte så mycket till hjälte visst va det bra men hur svårt är det och bära upp det där lilla trollet sen är det mobbaren som egentligen som borde vara mobbad ville inte ens säga förlåt sen sa han att heynes hade retat honom sen tror jag kameramannen och kompisarna sagt åt den lille killen och hoppa på honom

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

17/01 -12 21:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Är inte så insatt just i detta fallet med Casey Heynes men kan väl inte säga mer än att vad han gjorde var rätt, kunde dock ha slutat värre men jag står på hans sida.

17/01 -12 21:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Han gjorde helt rätt imo.

17/01 -12 22:56 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Har ni sett dokumentären om hur synd det var om mobbaren? Skulle länka, men är för lat för att leta upp den. Hela programmet handlade om att filmen ljög och att Casey var skurken. De frågade ungen om han ångrade vad han gjorde och knullknuten svarade nej. Till hans pappa berättade att han skulel svara ja, då han ändrade sig.

17/01 -12 23:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Daxter_SSJ4 skrev:
Har ni sett dokumentären om hur synd det var om mobbaren? Skulle länka, men är för lat för att leta upp den. Hela programmet handlade om att filmen ljög och att Casey var skurken. De frågade ungen om han ångrade vad han gjorde och knullknuten svarade nej. Till hans pappa berättade att han skulel svara ja, då han ändrade sig.

Då får du mer än gärna skaffa dig ork till att göra det, för jag har sett ett antal videos nu där han berättar i media om hur hans uppväxt har varit i skolan.

17/01 -12 23:11 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

På Techno_s begäran kommer viden. Behövde spendera 3 sekunder på att hitta den.
http://www.youtube.com/watch?v=vF08Dh...

Kolla på honom bara. Allvarligt, han ser ut som ett prima exempel på varför du inte ska försöka dig på inavel.

18/01 -12 15:34 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Var ganska brutalt mot en sån liten kille, men jag kan inte säga att han inte förtjänade det en aning. Han fick ju tillbaka av sin egen medicin så att säga. Skit ska skit ha.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

20/01 -12 22:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen House

nahojj skrev:
Skit ska skit ha.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar