Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Behöver Hjälp Med Need For Speed Underground 2...

09/01 -12 18:26 _j_o_n_a_s_

_j_o_n_a_s_

907 XP 71 inlägg

Jag undrar om någon kan förklara hur man kör ett bra drag lopp... Jag har kollat på filmen då de förklarar att man ska ha pilen den mätaren till vänster ganska högt upp men inte så motorn kvaddas. Då jag själv kör kommer jag inte upp i mer än 50km/h även om jag gör som de säger... så snälla hjälp mig xD.



Go fuska :P

09/01 -12 19:59 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Kom ihåg att växla upp och ner

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

09/01 -12 22:22 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Trimma bilen lite först, växellåda, däck samt motor är det viktigaste i Drag Race. Sen när du är i race:ett håll koll på mätaren när du växlar. När mätaren är grön är det bäst att växla, men tänk snabbt för när mätaren går över till grön färg så tar det bara någon sekund innan du hamnar på överstyr (röd) och det gör att du inte får topphastighet under den växeln(kan leda till att motorn havererar). Du kan också växla när mätaren blir blå men då toppar du inte hastigheten.


Träna lite och ta sen gatan med storm ;).

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar