Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Katawa Shoujo

04/01 -12 22:43 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Precis. Har inte sett den första. Den nya är ju lite finare. <:

Näsorna och lack of girls ftw! Man power.

Ah, vet vilken du menar. Sketchbook låter fortfarande intressant då~ Yotsuba&! är också nice.

Kan säkert ha varit det.
Har bara sett OAVerna men får se till att börja läsa den. Har inte själv spelat spelet men det ser kewl ut.

BPS är kort och går snabbt att kolla igenom i och med att varje avsnitt är hälften så långt som ett vanligt animeavsnitt.
Har inte heller kollat så mycket på senaste.

Ska ta en titt på dom.

Annars gillar jag School Rumble också. Harima Kenji is da boss.
Love Hina och Mahou Sensei Negima var bland dom första jag såg så dom gillar jag väl också.

05/01 -12 03:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Muthafuckle. Jag trodde att jag hade svarat, men tydligen så hade jag fel. kortfattad version:

Akagi är manligare än Kaiji. Kom ihåg att första avsnittet av Sketchbook är det sämsta. Läs den, du kan hoppa över första delen om du vill och bara läsa en kortfattad version av vad som händer. Jag gillade inte del 1. Ska ladda ned BPS när jag har plats på disken. Suger när någon bra serie bara är 13 halva avsnitt. Alla bra borde vara som Gintama. Inte sett SR, men vet att Kenji ser ut som en boss. Har LH och Negima på datorn. Inte orkat läsa efterssom jag inte tker om harem spec. mycket,

05/01 -12 05:19 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Intressant. Kommer nog läsa början ändå. Vill inte missa något, även om det är dåligt... I haz patience.

Håller verkligen med. Dom bra borde vara längre. Och Gintama är epic.
I don't blame you~

Har du spelat KS än?
Själv har jag inte gjort det.

05/01 -12 10:34 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Började på KS igår. Inte stött på några problem hittills. Inte någon av de om ritat förstår hur de ska implikera sina egna mått. Musiken är bra. Lilly>resten.

06/01 -12 00:25 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Okej, låter ganska bra.
Har laddat ner det nu. Ska testa det snart.

06/01 -12 20:32 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Gört. Om du tar Emi så komemr du bli besviken på h-scenen. Allvarligt, den är värre än allt Nasu har skrivit.

06/01 -12 22:32 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Närs fan väljer man? Fick emi, ruggit tråkigt.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

07/01 -12 01:23 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

bf22 skrev:
Närs fan väljer man? Fick emi, ruggit tråkigt.

Det kommer inte något tydligt "Välj din flicka!" val, utan det bestäms av dina handlingar. Menade du att spelet var tråkigt eller att det var tråkigt att du fick Emi? Eroges är defenitivt inte för alla.

07/01 -12 02:04 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
bf22 skrev:
Närs fan väljer man? Fick emi, ruggit tråkigt.

Det kommer inte något tydligt "Välj din flicka!" val, utan det bestäms av dina handlingar. Menade du att spelet var tråkigt eller att det var tråkigt att du fick Emi? Eroges är defenitivt inte för alla.


Emi var rätt tråkig, ville har mer ;3 fick rin nu, nästan värre.
Jag lät spelet rulla på medans jag gjorde annat, gjorde valen så fort jag kunde för o se vad som hände.

Så nja, egentligen inget för mig, eller jag vet inte. Har ju inte försökt läsa allt.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

07/01 -12 02:22 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

bf22 skrev:


Emi var rätt tråkig, ville har mer ;3 fick rin nu, nästan värre.
Jag lät spelet rulla på medans jag gjorde annat, gjorde valen så fort jag kunde för o se vad som hände.

Så nja, egentligen inget för mig, eller jag vet inte. Har ju inte försökt läsa allt.


Muh nigga. Rin är näst bästa imo. Och allvarligt, läs den. Rins slut är förbannat bra.

Det enda sättet du kan tycka om eroges är om du är villig att involvera dig själv i spelet och verkligen bli emotionellt investerad. Om du klarar av att göra det så får du en tremenduös belöning.

08/01 -12 00:20 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Har börjat på det nu och so far är det bra.

10/01 -12 23:15 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

http://images.4channel.org/f/src/kata...
That feel när 59412,98 m.
Och visst fan är det samma sångare som sjunger OPn till Sayonara Zetsubou Sensei?
Kommer aldrig sluta störa mig på att Emi gör animationen för Shoryreppa, men säger Shinryuken.

11/01 -12 14:36 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Nice.
Kom upp till 20km men ska försöka vidare.
Och självklart är det Ootsuki Kenji som sjunger. Svårt att ta miste på honom.

11/01 -12 20:26 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Kenji är ju boss. Låten är dock inte lika boss som RenCir.. Är också besviken på achievmentnamnet "Now You've Done It" Irriterande nära "Now I've Lost It". Och alla älskar den.  65029,76m btw.

13/01 -12 05:23 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Indeed.
Men Multiball är helt ok, speciellt gångerna när man får en konstant Shizune Special med den.
See You Space Cowboy var ganska epic. Jag brukar alltid ha otur och studsa precis framför Shizune så jag förlorar specialen innan jag träffar henne sekunden efter.
Aww, har fått 59km. Måste ligga i lite mer.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar