Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tips på bärbar dator

15/12 -11 16:54 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Häj
Öh jag behöver nämligen en ny laptop... Fick en skoldator, en HP Probook 4330s. Tja, den VAR bra när jag fick den... Nu tar det 10 minuter att starta en webbläsare och jag kan inte ens ladda sparade dokument i Word för då kraschar allt... Kan inte ens använda skiten till skolan -.- Blir väldigt irriterad... Har formaterat den 3 gånger och funkar fortfarande lika jävla dåligt.
Så då undrar jag om det finns någon vettig laptop. Max 6000 kr.
Skulle va kul om man kunde spela spel på den också med någorlunda bra grafik.
Vill också ha en bra processor och iaf mer än 2GB RAM.
Är inte så överdrivet bra när det gäller datorer så...

15/12 -11 23:36 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Vad är det för spel du tänker på?

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

16/12 -11 08:48 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Typ...Oblivion? Det är ju inte så överdrivet krävande.

16/12 -11 17:57 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Vi fick ochså exakt samma skoldatorer i Ludvika, håller med dig, dom håller inte måttet.

Inzain

16/12 -11 20:23 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Elgiganten och Siba ger ju i princip bort datorer med mycket bra prestanda. Men googla in lite information om datorer innan du köper. Personalen är ofta ute efter sånna som dig för att sedan få dig att köpa något som är dyrare än nödvändigt.

Datorer kan skilja i pris bara av att processorn är någon MbHz sämre. Som sagt, läs på lite innan köpet, sen njut av en värd dator :)

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar