Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa Capture cardet för mac-Xbox 360?

23/11 -11 20:22 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

Jag ska köpa ett capture card för att recorda mitt xbox 360 gameplay och då undrar jag vilket som funkar bäst. Jag har en mac mini och den ska helst vara HD. budget spelar ingen roll. Skulle va schysst om ni svarade



Tigerwaw på xbox live
:D

23/11 -11 21:48 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Hauppauge HD PVR lär nog vara det bästa du kan hitta. Fast Blackmagic har några bra också-

Coucou

25/11 -11 23:59 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Vet inte vad en sådan dator klarar av men precis som Fix_d så är inte en Haauppauge HD PVR inte helt fel har en sån själv, Men med de blackmagic har blir det snäppet bättre kvalitet. Har kompisar med de och finns både dazzle version och de som är som en dator komponent. Sök på youtube så kan du nog få se lite kvalitets tester. Dock beror kvaliten ofta på många olika faktorer, så som settings på xboxen capture card programet, datorn och framförallt render settings.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar