Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pokepark 2

20/11 -11 19:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Lika bra att skapa en tråd för det kommande spelet.
Hoppas bara det inte svämmar över med äckliga unova pokemon :S

21/11 -11 16:05 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

Unova sög röv

V4 <3
Wow<3

28/11 -11 21:01 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Personligen tycker jag att Unova delar första plats med Hoenn när det kommer till bästa region och Pokémon, but we all have our opinions, don't we?

Och nej, PokéPark 2 blir inget köp för mig, det gör mig inget annat än upprörd. Jag är trött på att de ödslar tid med att skapa sådana tråkiga spin-off spel när de i stället kunde ha satsat på att kanske göra en uppföljare till XD Gale of Darkness/Colosseum, ett spel som folk faktiskt bryr sig om.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

06/12 -11 13:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

mariobros1 skrev:
Personligen tycker jag att Unova delar första plats med Hoenn när det kommer till bästa region och Pokémon, but we all have our opinions, don't we?

Och nej, PokéPark 2 blir inget köp för mig, det gör mig inget annat än upprörd. Jag är trött på att de ödslar tid med att skapa sådana tråkiga spin-off spel när de i stället kunde ha satsat på att kanske göra en uppföljare till XD Gale of Darkness/Colosseum, ett spel som folk faktiskt bryr sig om.


Alla har olika åskikter, det är bara att acceptera.

Jag kommer själv köpa Pokepark 2, men jag håller också med dig att dem ska göra uppföljare till flera bra spel(Jag längtar till Colosseum Remake och Ruby/Sapphire remake).
Men sen gör dem ändå Pokepark 2 O_o
Det var väll bara 1 elr 2 år sen det släpptes?

06/12 -11 16:48 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Squirtle skrev:
mariobros1 skrev:
Personligen tycker jag att Unova delar första plats med Hoenn när det kommer till bästa region och Pokémon, but we all have our opinions, don't we?

Och nej, PokéPark 2 blir inget köp för mig, det gör mig inget annat än upprörd. Jag är trött på att de ödslar tid med att skapa sådana tråkiga spin-off spel när de i stället kunde ha satsat på att kanske göra en uppföljare till XD Gale of Darkness/Colosseum, ett spel som folk faktiskt bryr sig om.


Alla har olika åskikter, det är bara att acceptera.

Jag kommer själv köpa Pokepark 2, men jag håller också med dig att dem ska göra uppföljare till flera bra spel(Jag längtar till Colosseum Remake och Ruby/Sapphire remake).
Men sen gör dem ändå Pokepark 2 O_o
Det var väll bara 1 elr 2 år sen det släpptes?


Exactly what I just said.

Ett Colosseum remake tvivlar jag starkt, då det  redan är alldeles suveränt, både i grafik och gameplay, so no. Tror dock att en uppföljare kan dyka upp i sinom tid.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar