Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skyward Sword och 3D Land släpps idag!

Svara
19/11 -11 15:31 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

19Robb92 skrev:
MartinMilk skrev:
Ska köpa 3d land idag C:

Gör det. Det är riktigt nice. Är på W4 atm. Grryyyymt (hitills) :D


Köpte det för ca 2 timmar sedan. Är också på värld 4a nu! Spelet är bättre än vad jag trodde hitills. Grafiken är strålande och banorna är kanon! mumms! :D

Wii U PS4 XBone PC

19/11 -11 15:42 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

MartinMilk skrev:

Köpte det för ca 2 timmar sedan. Är också på värld 4a nu! Spelet är bättre än vad jag trodde hitills. Grafiken är strålande och banorna är kanon! mumms! :D

Men eller hur? Precis vad jag tänkte när jag hade kört det också xD

Hade en känsla av att det skulle bli en 'Super Mario Galaxy' klon. Men det är ju suveränt :D :D

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

19/11 -11 16:44 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

19Robb92 skrev:
Stackare.. Försök undvika allt för mycket spoilers tills dess bara.


jorå har lyckats ganska bra än så länge. gjorde samma sak med uncharted 3 och spelen blir mycket roligare när man inte vet vad som ska hända

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

19/11 -11 19:46 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

19Robb92 skrev:
MartinMilk skrev:

Köpte det för ca 2 timmar sedan. Är också på värld 4a nu! Spelet är bättre än vad jag trodde hitills. Grafiken är strålande och banorna är kanon! mumms! :D

Men eller hur? Precis vad jag tänkte när jag hade kört det också xD

Hade en känsla av att det skulle bli en 'Super Mario Galaxy' klon. Men det är ju suveränt :D :D

Fast om det skulle vara en galaxy klon skulle det nödvändigtvis inte behöva vara en dålig sak. Tycker att spelet känns mycket som att man har tagit Super mario 64 och galaxy 2 i en mixer vilket är ett mycket bra resultat haha! :P Fast gillar fortfarande galaxy 2 mer fast är bara i värld 6 nu så det kan ändras :P

Wii U PS4 XBone PC

20/11 -11 00:16 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

öhm.. ja jag klarade ut Super Mario 3D Land nyss ialf..

Fast nu kan jag ju rädda Luigi fast det är samma banor fast dom ska tydligen vara lite svårare nu lr något sånt. Får se ifall jag pallar det någon dag XP

Wii U PS4 XBone PC

20/11 -11 15:03 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

DarkMasters skrev:

jorå har lyckats ganska bra än så länge. gjorde samma sak med uncharted 3 och spelen blir mycket roligare när man inte vet vad som ska hända

Bra där mannen. Schyst inställning. Håller med.

MartinMilk skrev:

Fast om det skulle vara en galaxy klon skulle det nödvändigtvis inte behöva vara en dålig sak. Tycker att spelet känns mycket som att man har tagit Super mario 64 och galaxy 2 i en mixer vilket är ett mycket bra resultat haha! :P Fast gillar fortfarande galaxy 2 mer fast är bara i värld 6 nu så det kan ändras :P

Nä det är sant. Men jag själv tyckte att Galaxy 2 kändes som 'tillräckligt' av galaxen. Iaf för ett bra tag.

Det här känns däremot väldigt fräsht. För mig blir det en mix av Mario 64 (genom utforskningen som belönas), Mario Galaxy (på nivå strukturerna och musiken), New super Mario Bros./2D Mario spel (På glaggstången, liv systemet (som jag för övrigt gillar mycket mer än det som finns i SMG/SM64)).

Det är en riktigt skön mix. Sen snygg 3D på det. Finemang.

Ofta du radan klarat det? :o Jag ligger på W6. Har iofs lirat Zelda i 15h i sträck.. Men ändå.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

20/11 -11 16:47 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

19Robb92 skrev:
DarkMasters skrev:

jorå har lyckats ganska bra än så länge. gjorde samma sak med uncharted 3 och spelen blir mycket roligare när man inte vet vad som ska hända

Bra där mannen. Schyst inställning. Håller med.

MartinMilk skrev:

Fast om det skulle vara en galaxy klon skulle det nödvändigtvis inte behöva vara en dålig sak. Tycker att spelet känns mycket som att man har tagit Super mario 64 och galaxy 2 i en mixer vilket är ett mycket bra resultat haha! :P Fast gillar fortfarande galaxy 2 mer fast är bara i värld 6 nu så det kan ändras :P

Nä det är sant. Men jag själv tyckte att Galaxy 2 kändes som 'tillräckligt' av galaxen. Iaf för ett bra tag.

Det här känns däremot väldigt fräsht. För mig blir det en mix av Mario 64 (genom utforskningen som belönas), Mario Galaxy (på nivå strukturerna och musiken), New super Mario Bros./2D Mario spel (På glaggstången, liv systemet (som jag för övrigt gillar mycket mer än det som finns i SMG/SM64)).

Det är en riktigt skön mix. Sen snygg 3D på det. Finemang.

Ofta du radan klarat det? :o Jag ligger på W6. Har iofs lirat Zelda i 15h i sträck.. Men ändå.



Joo. Funderar på att byta in det och köpa Zelda istället. Eller kanske köpa Mario Kart 7 när det kommer ut. =P

Wii U PS4 XBone PC

20/11 -11 18:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Skyward sword: Måste säga att jag stör mig på grafiken. Suddigt och allt är i stort sätt platt.
Men i gameplay så är det helt okej. 7/10

3D Land: Absolut inget jag ska skaffa. Har OoT och det räcker.  Ska dock sälja mitt 3DS snart.

21/11 -11 06:32 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Viktore2 skrev:
Skyward sword: Måste säga att jag stör mig på grafiken. Suddigt och allt är i stort sätt platt.
Men i gameplay så är det helt okej. 7/10

3D Land: Absolut inget jag ska skaffa. Har OoT och det räcker.  Ska dock sälja mitt 3DS snart.

Du missar ett sjukt kul spel och sjukt många andra ifall du säljer :o

Wii U PS4 XBone PC

21/11 -11 16:19 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Viktore2 skrev:
Skyward sword: Måste säga att jag stör mig på grafiken. Suddigt och allt är i stort sätt platt.
Men i gameplay så är det helt okej. 7/10



Trist att du inte gillar det. Tycker det är riktigt fint jag. Dat feeling när man åker mot Skyloft och får se det på avstånd och grafikstilen verkligen kommer fram ordentligt. Ett av mina favvo moment någonstin. :D

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

21/11 -11 16:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

MartinMilk skrev:
Viktore2 skrev:
Skyward sword: Måste säga att jag stör mig på grafiken. Suddigt och allt är i stort sätt platt.
Men i gameplay så är det helt okej. 7/10

3D Land: Absolut inget jag ska skaffa. Har OoT och det räcker.  Ska dock sälja mitt 3DS snart.

Du missar ett sjukt kul spel och sjukt många andra ifall du säljer :o

Njaa, Zelda är det ända spelet jag faktiskt gillar. Gillar väll inte handhållna konsoler antar jag.

19Robb92 skrev:

Jovisst. Men det som förstör mycket är nog att ''main bad guy'' är en av dom med fjolligaste karaktärena jag stöt på. Ganondorf ftw.

21/11 -11 16:38 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Viktore2 skrev:
Jovisst. Men det som förstör mycket är nog att ''main bad guy'' är en av dom med fjolligaste karaktärena jag stöt på. Ganondorf ftw.

Haha, han är skön ju. xD

Mordisk, konstig och mystisk. Skönt att få slippa Ganondorf tycker jag. Han är rätt tradig. Men ja, vacker är han ju inte haha.

Och antar att du inte kommit så långt in i spelet :3

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar