Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Idol 2011

Svara
09/10 -11 16:58 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

En kille från min gamla spanskaklass var med, han åkte ut rätt tidigt tho. Har många gemensamma vänner med ginger-Mikael också haha. Han bor här någonstans tror jag.
LEONARD BORDE INTE HA ÅKT UT! Snyggast någonsin i idol. <3 är vän med honom på fb hihi.
Nu hejar jag inte på någon. Möjligtvis Olle, bara för han har sötast affro ever.

10/10 -11 20:17 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

wtfwjd skrev:
En kille från min gamla spanskaklass var med, han åkte ut rätt tidigt tho. Har många gemensamma vänner med ginger-Mikael också haha. Han bor här någonstans tror jag.
LEONARD BORDE INTE HA ÅKT UT! Snyggast någonsin i idol. <3 är vän med honom på fb hihi.
Nu hejar jag inte på någon. Möjligtvis Olle, bara för han har sötast affro ever.


Alltså den där rödhåriga tjockisen, fyfaan vilken jobbig kille. Vanligtvis brukar folk som haft de tufft och jobbigt som ställer upp i sånt där imponera på mig, men den där snubben, yeuck.



Tycker de är rätt många fräna chicks med i år, håller tummen för Moa nu när Roshana åkt ut.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

11/10 -11 08:23 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

niwn skrev:

Alltså den där rödhåriga tjockisen, fyfaan vilken jobbig kille. Vanligtvis brukar folk som haft de tufft och jobbigt som ställer upp i sånt där imponera på mig, men den där snubben, yeuck.



Tycker de är rätt många fräna chicks med i år, håller tummen för Moa nu när Roshana åkt ut.

m´Men ändå, han var rätt charmig. Typ perfekt bögkompis-material. <3

04/11 -11 16:40 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Bara sådär by the way, en Amanda i idol (den mörkhåriga) har legat med Leonard som åkte ut för rätt längesen. Fast det är tydligen HEMLIGT, suck. Hon är för ful för honom.
Varför är det inga bra killar med, tråkigt.....

04/11 -11 23:44 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Bara sådär by the way, en Amanda i idol (den mörkhåriga) har legat med Leonard som åkte ut för rätt längesen. Fast det är tydligen HEMLIGT, suck. Hon är för ful för honom.
Varför är det inga bra killar med, tråkigt.....

! Om du menar Amanda P eller vad hon heter så är hon ju assnygg. Iaf i TV. Sen är hennes röst otroligt vacker när hon pratar.

Have I ever told you the definition of insanity?

04/11 -11 23:58 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:
Bara sådär by the way, en Amanda i idol (den mörkhåriga) har legat med Leonard som åkte ut för rätt längesen. Fast det är tydligen HEMLIGT, suck. Hon är för ful för honom.
Varför är det inga bra killar med, tråkigt.....

! Om du menar Amanda P eller vad hon heter så är hon ju assnygg. Iaf i TV. Sen är hennes röst otroligt vacker när hon pratar.

So, hon låg med min soon to be husband och det är oförlåtligt. @:

06/11 -11 23:04 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Idol? Finns det fortfarande? Wow, jag borde kolla på TV4 oftare. Eller vänta, fuck TV4 och alla program de visar.

Ja, jag är grinig. Tog 2 timmar att se en 80 minuters film igår, jävla skitkanal.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar