Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Acceptera vännerna!

Svara
16/09 -11 16:30 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

ShinyLucario skrev:
Man kanske inte vill ha en person som vän. Så varför finns inte en som liten funktion?

Bara för det ska jag adda dig!

17/09 -11 23:30 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Personligen ser jag inte detta som så nödvändigt - däremot kanske man kan göra om så att dessa meddelanden fungerar som "citerade meddelanden" eller någonting liknande. Det finns trots allt andra stora sociala medier där man inte behöver acceptera sina vänner (och som fungerar i stort sett precis som Fuska.nu med vänner), däribland Google+.

Bara för att någon är vän med dig betyder inte det att du behöver anse dig vara vän med den personen. Framförallt inte när man inte träffats utanför Fuska.nu.

18/09 -11 00:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Det är inte så värst noga för mig direkt. Det är dock mycket bättre nu när man bara kan vara "Fuska.nu-polare", för innan v5 så vet jag medlemmar som lade till mig som "bästis" när man aldrig ens träffat på de i forumet eller pratat med dem tidigare.

Bra som det är, anser jag.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar