Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snabb fråga om ett glitch (?) på fable 2

06/09 -11 16:53 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Jag håller på att köra uppdraget The Rescue (När ens unge försvinner in i en hobbe-grotta) men när man kommer ut står hon bara där helt fastfrusen och det står fortfarande att man måste ta sig ut ur grottan.

Jag har redan testat att spela om det (3ggr), gått andra vägen, och att gå därifrån man hon står fortfarande kvar.

Hjälp?



"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

06/09 -11 20:50 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Förvänta dig inte att få för många svar på spelfrågor. här på fnu är det allmänt som gäller.

06/09 -11 21:39 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Munchkin skrev:
Förvänta dig inte att få för många svar på spelfrågor. här på fnu är det allmänt som gäller.

lol

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

07/09 -11 16:45 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Se, cirka ett dygn och inget spelrelaterat har skrivits som svar. Dock så får forumlekar typ 100 nya inlägg per dag.

www.allmänt.nu FTW!

07/09 -11 17:12 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Eller så är det helt enkelt mycket lättare för nån random p12:a (som fnu för tillfället till största del består av) att skriva "2093" i räkna-ned-tråden (som ett av flera exempel) än att försöka svara i en tråd angående ett spel som han antagligen inte spelat. Tycker att det var en jävligt dum kommentar ;D

Angående själva buggen har jag faktist ingenting att komma med som kan hjälpa dej. Men föreslår att du frågar på Lionheads egna forum där dom flesta Fable-spelarna håller till :)

"Death is the beginning of immortality.."

07/09 -11 20:26 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

blablabla skrev:
Eller så är det helt enkelt mycket lättare för nån random p12:a (som fnu för tillfället till största del består av) att skriva "2093" i räkna-ned-tråden (som ett av flera exempel) än att försöka svara i en tråd angående ett spel som han antagligen inte spelat. Tycker att det var en jävligt dum kommentar ;D

Angående själva buggen har jag faktist ingenting att komma med som kan hjälpa dej. Men föreslår att du frågar på Lionheads egna forum där dom flesta Fable-spelarna håller till :)


Tack för ditt inlägg. den ligger i min vätelista på inlägg som jag faktiskt bryr mig om. Ditt inlägg kommer att läsas, och jag kommer tycka om inlägget, men många inlägg står i kö så ditt inlägg kommer få vänta ett tag.

*Musik spelas*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar