Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nåt är fel med mitt Spotify

18/08 -11 19:22 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Jag bytte dator för några veckor då den dåvarande gick sönder. Den som jag har lånat av brorsan (han har köpt en bärbar) är knappt till för att spela några spel men täcker mina internet behov ändå.
Iaf mitt spotify funkade som vanlig tills "Cannot play the current track" felet, när man startar en låt börjar låten snabbspolas typ 5-20 sekunder in i låten man hör knappt något förutom att det spolas fram, på vissa låtar blir det ingenting men andra spolas fram, som sagt, 20 sekunder.

Jag vet inte vad som är fel, det är inte internet för det har jag inga problem med. Det är inget problem när jag jag spelar spotify på mobilen eller andra datorer.
Hjälp?



"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

18/08 -11 22:29 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Har du spotify premium? För annars kanske du har slut på tid/plays påd en låten?
Sorry, det ända jag kan tänka mig. Testa att kolla Prefrences i spotify för olika inställningar för bl.a anslutningar och IPs. kan ju vara nåt tjaffs. Annars förslår jag att du kollar Spotifys FAQ-sida, och om du inte hittar nåt så kan du ju allid maila dess support. :)

"Death is the beginning of immortality.."

18/08 -11 22:34 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Haru testat att googla på det, kan ju finnas andra som råkat ut för samma sak.

19/08 -11 10:21 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

blablabla skrev:
Har du spotify premium? För annars kanske du har slut på tid/plays påd en låten?
Sorry, det ända jag kan tänka mig. Testa att kolla Prefrences i spotify för olika inställningar för bl.a anslutningar och IPs. kan ju vara nåt tjaffs. Annars förslår jag att du kollar Spotifys FAQ-sida, och om du inte hittar nåt så kan du ju allid maila dess support. :)


Jag har premium till jul

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

19/08 -11 10:36 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Huh.. Men som sagt, kolla prefrences, du kan ju hitta nåt som är inställt fel eller konstigt. Annars kollar du in deras support/FAQ på spotifys hemsida, eller kontaktar supporten (brukar finnas mailadress nånstanns på hemsidan).

"Death is the beginning of immortality.."

19/08 -11 21:45 coolohin1

coolohin1

215 XP 3 inlägg

hahaha det har inget med premium o göra.. eller det finns så det syns hur mkt tid man har kvar på spotfy.

20/08 -11 12:59 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Haha, jag hade samma problem för typ en månad sen. Fattade ingenting så testade lite allt möjligt.

Hur som hellst, det du vill göra är att öppna datan och plocka ut fläckten helt och hållet. Sen ska det funka igen. (Dammsug gjärna i datan också så det är rent och fint)

Kör hårt!

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar