Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fable 3 - crash?

16/08 -11 23:25 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Tja! Köpte Fable 3 till PC idag, och såklart så fukar det inte. Allt gick bra tills jag skulle starta spelet. Då bad den mig att skapa en användare på Windows Live (Då jag aldrig installerat ett spel som kräver det förut). Så jag gör en användare, men när jag ska signa in så crashar spelet och jag får ett felmedelande om att Fable har slutat att fungera. Jag tror förståss att det blev nåt litet fel och försökte igen. Och igen. Och igen. Varje gång kommer det upp en svart skärm med endast Windows Live toolbaren högst upp (tid, bakåtknappar osv) och en orange box i mitten, kort innan den crashar igen. Har sökt igenom internet efter lösningar men ingen verkar fungera. Så tänkte att medans jag fortfarande var inne på fuska.nu så kan jag ju passa på att fråga ifall någon här skulle kunna ha någon lösning på mitt problem?

Tack på förhand! :D



"Death is the beginning of immortality.."

17/08 -11 09:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

http://lionhead.com/forums/t/303636.aspx Här kanske vi har svaret.

17/08 -11 11:34 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Var inte det exakta problemet jag hade, men testade iaf dom olika lösningarna som jag hittade där men inget hjälpte :/

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Tog ett screenshot för att visa exakt hur det ser ut D:

"Death is the beginning of immortality.."

17/08 -11 13:48 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Hur många webbläsare använder du?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

17/08 -11 14:04 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Haha en, men det är "familjens" dator så antar att alla använder olika.. och kan vara bra att ha flera ibland xD

"Death is the beginning of immortality.."


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar