Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Intresserade sökes till Terraria serverprojekt

11/08 -11 23:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Dundercalle

Hallå gamers!

Söker intresserade spelare till ett nytt Terraria serverprojekt. Jag har en server i en serverhall som står på en ensam 10/10 fiberlina som kan hosta en Terraria server.
Tänkte att den skulle vara ganska seriös med en del användbara plugins. Det är alltså ingen renodlad byggar- eller PVP-server. Den ska ha två lag, en på varje sida av världen. Varje lag ska ha varsitt HQ, och i mitten ska det vara en arena.
Servern ska inte ha någon dungeon, utan alla rare vapen kommer att vinnas i arenan eller under olika events.
Man ska inte kunna bygga ovanför marken, och hus under marken kommer inte vara tillåtna. För att kunna bygga ett hus kommer spelarna att kunna köpa en egen utvald mark till ett överkomligt pris.

Serveridén är inte helt klar, utan jag behöver hjälp både med att tänka ut idén och sedan genomföra den.

Själva servern är uppe för tillfället, men den är helt clean. Behöver installera plugins och bygga på världen.

För kontakt, adda mig på Skype. Mitt Skypenamn är "habboalle". Namnet är 4-5 år gammalt, hehe.

OBS!!
Det är ingen RP server.

MVH,
Calle

12/08 -11 13:15 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Säker på att det kommer å hålla?

Ssssssssssss...

13/08 -11 00:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Dundercalle

Man kan ju aldrig vara säker, men jag försöker göra mitt bästa. :)

13/08 -11 13:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Cappelito

Asså jag har Terraria men det där låter komplicerat asså....

24/09 -11 15:11 Flytower

Flytower

377 XP 4 inlägg

Låter grymt, jag är på i alla fall. :P Är det fortfarande aktuellt?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar