Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mw3.. Najs eller b*js?

Svara
02/08 -11 15:01 XDestroyerX

XDestroyerX

172 XP 18 inlägg

Så vad kan man vänta sig om nya mw3?\r\nHar läst att det kommer inte finnas zombies, aug galil valkyrie\r\noch famas 3 burst.

02/08 -11 15:21 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Bajs.

02/08 -11 15:23 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

För det första behöver du inte göra ett * på bajs det är ingen svordom och det finns ingen regel mot det. Varför skulle black ops vapnen finnas på morden warfare? själv så tror jag att det blir nice jag vet inte varför alla ser mw2 som en flopp. Alla säger att cod är samma varje år hur liknar mw2 och black ops varandra? jag tycker BFBC2 och BF3 ser lika ut.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

02/08 -11 15:35 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Battlefield 3 kommer att bli bättre, mycket bättre.

BF3 ser inte likadant ut som BC2, inte det minsta. BF3 har ju en helt ny motor.

Coucou

02/08 -11 15:41 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

gosseN skrev:
För det första behöver du inte göra ett * på bajs det är ingen svordom och det finns ingen regel mot det. Varför skulle black ops vapnen finnas på morden warfare? själv så tror jag att det blir nice jag vet inte varför alla ser mw2 som en flopp. Alla säger att cod är samma varje år hur liknar mw2 och black ops varandra? jag tycker BFBC2 och BF3 ser lika ut.

De ser inte likadanna ut men de är de. Hur mycket nya saker hade BO? Wager matches och... inget nytt. Jovist nya perks, vapen och maps men det är ändå MW2 med sämre grafiker.
Om man tittar på MW3 så är grafikerna helt samma som MW3. Men det betyder såklart inte att de inte har ändrat något men de har använt samma engine i 4 år nu...
Det som får mej att inte köpa MW3 är att de inte supportar sina spel. De ända de patchade i MW2 var M1887 när de istället borde ha patchat noob toobes, UMP45. För att inte tala om BO, där de patchade Famasen som var helt bra när de istället borde ha patchat lag problemen och andra OP vapen.

Om MW3 inte har noob toobes, balancerade vapen och ingen lag och annan bullshit så kanske jag ändrar mej men för nu:
BAJS

Fix_d skrev:
Battlefield 3 kommer att bli bättre, mycket bättre.

BF3 ser inte likadant ut som BC2, inte det minsta. BF3 har ju en helt ny motor.


Exakt. Redan i grafikerna har BF förbättrat och enginen gör ju också alla animationer, ljud och destructionen MYCKET bättre än BFBC2

(????)??

02/08 -11 16:25 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

XDestroyerX skrev:
Har läst att det kommer inte finnas zombies, aug galil valkyrie


Jaha men det var ju konstigt för det här är ju black ops 2...

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

02/08 -11 18:49 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Bajs vet jag inte.
Jag är ett stort battlefield fan, lirat i princip alla BF spel väldigt många timmar. Men detsamma med cod serien.

När cod 4 kom, så var det helt enkelt epic. Vad som är värst är att sen cod 4 har det varit mer eller mindre samma spel med lite nya skins/banor/perks/killstreaks.
Problemet med det är att. Det kommer inte kännas så nytt som man vill och kommer tröttna på spelet fort.

Nu vet vi inte så mycket om mw3, men av det man sett så ser det precis likadant ut som tidigare cods, synd nog. En serie som var bra o något speciellt. Nu är det uttjatat.

Att folk inte förstår att dom mjölkar :(

Vi kan skylla lite på konsoler med nu. Dom begränsar möjligheterna för dagensspel o utvecklingen.
För spelutvecklarna måste anpassa sig till konsolernas kapacitet.
Dock ska battlefield 3 vara gjort i första hand till pc. Så bf3 på pc tror jag kommer bli helt jävla awesome.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

02/08 -11 20:10 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Jaa ni kan fortsätta säga att MW3 är bajs utan att veta hur det är och sitta och säga att det suger för det är OP med noobtube kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay? själv så har jag sätt BF alpha  versionen och det ser eggsakt lika dant ut som BFBC2 tycker iaf JAG sen var BFBC ett jävla bra spel och att BFBC2 förstörde allt fast det är jag nog ensam om.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

02/08 -11 21:02 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Hur fasen ska folk veta det? Det är ju inte ens ute än D:

Men från vad jag SETT så ser det ut som mer av samma sak precis som de flesta COD spelen varit de senaste gångerna. Börjar likan Guitar Hero, samma sak om och om igen utan några större förbättringar.

Men gillade du det förra borde du väl gilla MW3.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

02/08 -11 21:19 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Nej, finns så mycket bättre shooters.

Want some chocolate?

02/08 -11 21:42 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

gosseN skrev:
Jaa ni kan fortsätta säga att MW3 är bajs utan att veta hur det är och sitta och säga att det suger för det är OP med noobtube kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay? själv så har jag sätt BF alpha  versionen och det ser eggsakt lika dant ut som BFBC2 tycker iaf JAG sen var BFBC ett jävla bra spel och att BFBC2 förstörde allt fast det är jag nog ensam om. 

Det SER skit ut men de kanske inte är det.
Sen så har säkert aldrig spelat ett Battlefield spel så du vet inte hur stor skillnad det är.


kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay?

Det finns redan gameplay av Singelplayer och det ser, låter och spelas som MW2

(????)??

02/08 -11 22:26 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Slickepinnen skrev:
gosseN skrev:
Jaa ni kan fortsätta säga att MW3 är bajs utan att veta hur det är och sitta och säga att det suger för det är OP med noobtube kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay? själv så har jag sätt BF alpha  versionen och det ser eggsakt lika dant ut som BFBC2 tycker iaf JAG sen var BFBC ett jävla bra spel och att BFBC2 förstörde allt fast det är jag nog ensam om. 

Det SER skit ut men de kanske inte är det.
Sen så har säkert aldrig spelat ett Battlefield spel så du vet inte hur stor skillnad det är.


kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay?

Det finns redan gameplay av Singelplayer och det ser, låter och spelas som MW2

jag kanske inte syftade på dig ditt lilla sär och jag menar online fast jag vet redan att du har världens sämsta spel smak RDR

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

02/08 -11 22:38 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

gosseN skrev:
Slickepinnen skrev:
gosseN skrev:
Jaa ni kan fortsätta säga att MW3 är bajs utan att veta hur det är och sitta och säga att det suger för det är OP med noobtube kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay? själv så har jag sätt BF alpha  versionen och det ser eggsakt lika dant ut som BFBC2 tycker iaf JAG sen var BFBC ett jävla bra spel och att BFBC2 förstörde allt fast det är jag nog ensam om. 

Det SER skit ut men de kanske inte är det.
Sen så har säkert aldrig spelat ett Battlefield spel så du vet inte hur stor skillnad det är.


kan ni vänta tills det kmr ut mer gameplay?

Det finns redan gameplay av Singelplayer och det ser, låter och spelas som MW2

jag kanske inte syftade på dig ditt lilla sär och jag menar online fast jag vet redan att du har världens sämsta spel smak RDR

Sur för att vi inte tycker om CoD som är de ända spelen du spelar?
Annors RDR blev årets spel 2010, blev CoD det?

(????)??

03/08 -11 06:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

BF3 kommer att sälja mindre än CoD i allafall, fast BF3 är det bättre spelet. För CoD är ju så jävla casual och mjölkat som det kan bli.

03/08 -11 21:22 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

battlefild 3 kommer slå mw3 stort mw3 trailer ser ut som mw1

03/08 -11 23:20 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

ozzy15RDR skrev:
<br />
<b>Warning</b>:  mysql_result() [<a href='function.mysql-result'>function.mysql-result</a>]: Unable to jump to row 0 on MySQL result index 14 in <b>/home/fuska/www/v5/forum/forumpost_raw.php</b> on line <b>26</b><br />


Battlefield Bad Company 1 & 2, Halo och resten av alla shooters som återstår utom CoD.

WTF CITERA BUGG


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar