Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Simsintresserad kompanjon sökes!

22/07 -11 19:46 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

Hello!

Jag har tänkt starta upp en "Simsblogg" (The Sims 2) men känner att jag behöver någon mer som kan vara villig att uppdatera den - annars är det lätt att både motivationen och innehållet tryter ;)
På bloggen kommer det laddas upp Simstips, fuskkoder, guider, och kanske något annat som vi kommer på allteftersom :)
Kriterierna för att bli kompanjon:
[list]1. Du ska ha ett ordentligt språk, kunna använda punktnation korrekt och inte särskriva. Allmän grundskolegrammatik, alltså. ;)
2. Du ska inte lägga av med att uppdatera efter någon dag. Målet är ju att bli en stor Simsblogg! ;D
3. Du måste såklart vara engagerad i och gilla The Sims 2. Annars känns det kanske lite värdelöst. ^^
4. Du kan såklart när som helst sluta, men anmäl dig inte om du tror att du kommer sluta inom kort!

Endast seriösa svar, tack! Gillar du inte idéen/är du inte intresserad, posta inget svar.

Tack! :)



<sarcasm>

22/07 -11 20:26 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Jag har funderat på att vilja spela Sims 2 igen, men det känns rätt så hopplöst att anmäla sig till ditt evangemang när man själv skall resa bort till sommarstugan i morgon, under 2 veckors tid.

Vi får se helt enkelt. Frågan är bara om det inte är för sent DÅ.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

22/07 -11 20:53 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

ReservoirDog skrev:
Jag har funderat på att vilja spela Sims 2 igen, men det känns rätt så hopplöst att anmäla sig till ditt evangemang när man själv skall resa bort till sommarstugan i morgon, under 2 veckors tid.

Vi får se helt enkelt. Frågan är bara om det inte är för sent DÅ.



Åker själv till Frankrike på måndag och stannar där i två veckor, skillad timing. Kanske kan vara nåt ändå? :)

<sarcasm>

22/07 -11 21:05 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

BaraLillaBex skrev:
ReservoirDog skrev:
Jag har funderat på att vilja spela Sims 2 igen, men det känns rätt så hopplöst att anmäla sig till ditt evangemang när man själv skall resa bort till sommarstugan i morgon, under 2 veckors tid.

Vi får se helt enkelt. Frågan är bara om det inte är för sent DÅ.



Åker själv till Frankrike på måndag och stannar där i två veckor, skillad timing. Kanske kan vara nåt ändå? :)


Mjo, det är möjligt.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

22/07 -11 21:09 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

ReservoirDog skrev:


Häi RD. :,D




Men skulle kunna vara lite intresserad, har inte kört spelet ifråga på evigheter, men funderar på att börja igen. Kravet är att RD också är med. :,D

PS; Vart skulle denna blogg ligga, och är det möjligt med ett forum till?

Ne.

22/07 -11 21:19 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

KloakWetterl skrev:
ReservoirDog skrev:


Häi RD. :,D




Men skulle kunna vara lite intresserad, har inte kört spelet ifråga på evigheter, men funderar på att börja igen. Kravet är att RD också är med. :,D

PS; Vart skulle denna blogg ligga, och är det möjligt med ett forum till?




Hej! Har skapat en blogg på bloggplatsen (eftersom jag själv har en personlig på blogg.se blir det lite struligt med två konton) samt en mail. Har du dock något annat förslag så är jag öppen :) Programmerar i HTML och CSS om design behövs :)

PS! Vi kan skriva alla tre :3 DS

<sarcasm>

22/07 -11 21:20 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

Istället för forum - antar att du tänkte till frågor om Sims och sådant - så finns det en frågebox automatiskt på bloggplatsen. Kan vara en lösning :)

<sarcasm>

22/07 -11 22:06 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

Hej, har fixat till bloggen nu, titta gärna in :)

http://alltomsims2.bloggplatsen.se :)

<sarcasm>

23/07 -11 00:36 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

BaraLillaBex skrev:
Istället för forum - antar att du tänkte till frågor om Sims och sådant - så finns det en frågebox automatiskt på bloggplatsen. Kan vara en lösning :)


Menade mera spontant ett forum med bland annat frågeforum, men varför inte. :3

Skicka nödvändig info till mig, så kan jag banana vidare.

Ne.

23/07 -11 17:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Fattar dock inte varför det bara är sims 2 och inte sims 1 och 3.

26/07 -11 16:35 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag har inte mycket erfarenhet av Sims 2 men däremot Sims 3. När det gäller frågan som Wetter ställde så kan jag fixa forum och blogg utan reklam så det blir lite bättre, även kanske bara en startsida med länksamling och länk till forumet och sen till bloggen, det är ganska simpelt. Dock kan jag inte göra det förrän kanske efter vecka 31. Är nere i Skåne då.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/08 -11 15:05 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

Viktore2 skrev:
Fattar dock inte varför det bara är sims 2 och inte sims 1 och 3.


Spelar inte Sims 3 (fattades Pixel Shader pa min dator -.-) och Sims 1 är nog inte lika vanligt att de som bloggen ska rikta sig till spelar, än Sims 2 :)

<sarcasm>

06/08 -11 15:06 BaraLillaBex

BaraLillaBex

58 XP 7 inlägg

DarknessSky skrev:
Jag har inte mycket erfarenhet av Sims 2 men däremot Sims 3. När det gäller frågan som Wetter ställde så kan jag fixa forum och blogg utan reklam så det blir lite bättre, även kanske bara en startsida med länksamling och länk till forumet och sen till bloggen, det är ganska simpelt. Dock kan jag inte göra det förrän kanske efter vecka 31. Är nere i Skåne då.


Oh; det skulle ju vara galet bra :3 Skulle vara supersnällt om du kunde fixa det, kanske med ett bättre namn ocksa? Alla bra var upptagna pa bloggplatsen... :(

<sarcasm>


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar