Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



RollerCoaster Tycoon 1 & 2

22/07 -11 10:01 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Jag har en liten fråga. De banor som finns i RCT1 finns de med i 2:an? Eller måste man ha 1an för att få de banorna m.m??

22/07 -11 15:03 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

De spelen var min barndom... :) Eller en del av den rättare sagt.

Men nej, det är olika banor i spelen. Det är olika spel även om de har samma grund. :P

Want some chocolate?

22/07 -11 19:02 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Mitt barndomsspel här ochså, 2an är helt fantastiskt, spelar det fortfarande idag. Men det går inte att få RCT1 banorna till RCT2 heller, eller vet in om man kan ladda hem från nätet några fler banor till RCT2.

Inzain

24/07 -11 10:11 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

I tvåan kan man skapa egna scenarios och egna rollercoasters... om du inte visste det...

Jag spelar fortfarande RCT 2 (främst) spelet är kanon. Har trean men den fungerar inte i min datorn... datorn är nog lite för gammal.

Förresten när vi ändå är här... är det någon som vet hur det är med expansion "Wacky Worlds" och "Time Twister"... Kan man bara ha en expansion installerad eller kan man ha båda två? Verkar som om det är bara WW som bara fungerar för mig.

24/07 -11 13:03 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Jag har Wacky Worlds, och det funkar för mig perfekt, har aldrig testat Time Twister, så vet tyvärr inte hur det är, men båda borde väll fungera.

Inzain


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar