Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fallout: New Vegas Dead Money hjälp!

18/06 -11 00:48 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Tjatja
Mjo, jag skaffade Dead Money DLC:n till datorn för drygt en månad sen. Kommer ihåg att jag klarade dit man skulle gå ner i den där vaulten i Sierra Madre eller vad det nu hette.... Kommer inte ihåg då jag inte spelat det på ett tag.
Man skulle ju döda den där gubben om jag kommer ihåg rätt och sen springa ut därifrån innan någonting sprängdes. Jag har aldrig fuskat eller något sånt i spelet. När jag kom till den där dörren ut så gick jag ut därifrån. Vad jag vet så ska man komma ut från hela hotellet (?) men istället så hamnar jag i det där rummet med den där tjejen som inte kunde prata om jag kommer ihåg rätt och på kompassen visas det att jag ska gå in dit igen. Jag gick in dit men då visade pilen mot dörren igen, jag gick tillbaka in dit men då visade pilen att jag skulle gå in i vaulten IGEN. Jag gick in dit, ingenting hände. Gick tillbaka in i det där rummet, inget hände. Så jag kan inte klara questet...
Extremt dåligt förklarat troja men aa...
Vad ska jag göra??

21/06 -11 09:25 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Herr DuTub, kanske kan hjälpa dig?(Youtube om ni inte fattade)

25/06 -11 19:53 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Har letat där, hittar inget :/


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar