Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nintendo DS spel sökes

16/06 -11 21:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen acichan

Okej, så som jag har fattat det så är spel som ''Cooking mama'' och ''Trauma center'' till Nintendo DS, simulatorspel, är dock inte säker.

Det jag söker som sagt är spel som är liknande till ''Cooking mama'' och ''Trauma center'' , behöver inte vara sjukhus eller mat spel, men jag söker liknande spel där man använder pennan jätte mycke, eller som dom två, hela tiden.


/ Jessica

16/06 -11 21:41 Stewiee

Stewiee

1372 XP 58 inlägg

De här spelen liknar ju nog inte "Cooking Mama" eller "Trauma Center". Men i Zelda spelen till DS använder man (om man vill) bara pennan, och så är det (mer eller mindre) i Ninja Gaiden: Dragon Sword.

INTRO OF DARKNESS
THEN REDNESS
THEN WHITENESS! - Toby Turner aka Tobuscus

17/06 -11 06:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen acichan

Just ja, tänkte inte på Zelda, men har klarat av dom två också. XD

Men jag ska kolla upp Ninja Gaiden, tackar.

17/06 -11 13:29 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Animal Crossing 3D kommer om ett tag så spara pengar till det. Personligen tycker jag att alla i AC serien är bra. Men du kan testa Animal Crossing Wild World för att testa på´t.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

17/06 -11 20:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen acichan

Jag tror jag har sett det spelet några gånger, någon länk men tack, ska pröva det. :)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar