Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Forge-bidrag.

12/06 -11 15:15 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Tja! Jag har gjort en ashäftig bana med hjälp av Forge. Så häftig att jag planerar att skicka in den till Bungie eller vem som nu har hand om Reach. Vore tacksam om någon kan berätta om eller eventuellt länka till sidan där man skickar in sitt bidrag, och om möjligt berättar hur man ska bära sig åt.

/Dnae



Have I ever told you the definition of insanity?

12/06 -11 20:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Det kanske står något här, det är om en gammal tävling men man kanske skickar in på ungefär samma sätt.

Coucou

12/06 -11 21:16 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Skicka den till Roosterteeth så kanske din map kommer med när de gör sina Achivement HORSE videor. Alla maps brukar få bra publicitet

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

14/06 -11 18:35 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Nonzi skrev:
Skicka den till Roosterteeth så kanske din map kommer med när de gör sina Achivement HORSE videor. Alla maps brukar få bra publicitet

HORSE maps ska vara svåra banor där man är ute efter ett mål, jag tror Dannes map är mer till för att man ska kunna spela en eller flera gamemodes på.
Det vore precis som att skicka in mapen "The Cage" till Roosterteeth, duh.

Ssssssssssss...

19/06 -11 09:50 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Jag är precis klar med min bana om jag också planerar att skicka till Bungie (Ska bara lägga till Territories+stockpile först) så fort jag fått live. Så jag skulle också vara tacksam om någon kom på/vet hur man gjorde/gör

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar