Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Redigera speltest?

09/06 -11 23:09 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Hur ska jag gå tillväga om jag vill få ett speltest (inskickat av mig) redigerat? Det känns lite onödigt att radera det gamla och skicka in en ny version av det, men det kanske är enda sättet?



7 år på fuska.nu

09/06 -11 23:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Vad jag vet, ja det är det ända sättet. Och om ditt test inte blir godkänt så kommer du även få ditt test i ett meddelande så att du kan kopiera det och sedan redigera det.

09/06 -11 23:24 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Viktore2 skrev:
Vad jag vet, ja det är det ända sättet. Och om ditt test inte blir godkänt så kommer du även få ditt test i ett meddelande så att du kan kopiera det och sedan redigera det.

Mitt test är redan godkänt.

Jag kanske ska vänta då till det går att redigera istället. Det är bara småfel, och det känns lite onödigt att lägga tid på petitesser.

7 år på fuska.nu

10/06 -11 11:09 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Då kan man ju redigera till: Dehär speltestet är bajs.............................................................

Fast man kan typ ha en "Redigera speltest" kanpp, sedan när man redigerat så skickas det in igen för att gokänas. Om det godkänds så redigeras speltestet men om det inte godkäns så är det gamla oredigerade speltestet kvar.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

10/06 -11 12:48 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Kyssen skrev:
Fast man kan typ ha en "Redigera speltest" kanpp, sedan när man redigerat så skickas det in igen för att gokänas. Om det godkänds så redigeras speltestet men om det inte godkäns så är det gamla oredigerade speltestet kvar.

Det är typ 5:e gången någon säger sådär det hära året..

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

10/06 -11 13:30 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Kyssen skrev:
Då kan man ju redigera till: Dehär speltestet är bajs.............................................................





Herregud, bara inskickaren ska ju kunna redigera testet?

*

10/06 -11 14:37 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Fresh skrev:
Kyssen skrev:
Fast man kan typ ha en "Redigera speltest" kanpp, sedan när man redigerat så skickas det in igen för att gokänas. Om det godkänds så redigeras speltestet men om det inte godkäns så är det gamla oredigerade speltestet kvar.

Det är typ 5:e gången någon säger sådär det hära året..

Kanske finns en anledning till det ;)
Låter som en mycket bra idé. Nu kan ni få räkna det som 6 gånger ;)

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

10/06 -11 18:26 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Eric_ skrev:
Kyssen skrev:
Då kan man ju redigera till: Dehär speltestet är bajs.............................................................





Herregud, bara inskickaren ska ju kunna redigera testet?

Ja vet, men kanske man själv gör det för att man vill vara så kallad "rolig" på ett oroligt sätt

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

10/06 -11 19:46 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg



Då kan man ju redigera till: Dehär speltestet är bajs.

Nej, men jag menade att hjälpmoderatorerna och moderatorerna skulle ha möjlighet att redigera.

7 år på fuska.nu

10/06 -11 22:44 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Eller att den som skickat in får redigera, men redigeringen måste godkännas?
Kanske blir lite jobbigt för den som måste läsa igenom det men...

R.I.P. Osama Bin Laden

10/06 -11 23:05 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

oscis skrev:
Eller att den som skickat in får redigera, men redigeringen måste godkännas?
Kanske blir lite jobbigt för den som måste läsa igenom det men...

Det blir väl inte jobbigare än att nån tar ned sin gamla och laddar upp den nya? Känns som om det skulle vara ett snabbare och något enklare sätt att "författaren" hade möjligheten att redigera sina tester...

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

11/06 -11 03:09 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Ett test kan ofcourse bli redigerat innan det blivit godkänt och läggs upp men medans det är uppe går inte vilket vore bra om det fixades.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/06 -11 09:26 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Har lite pinsamma stavfel som jag skulle vilja rätta så....Inget mig emot att man kan redigera dem.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar