Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Problem med headset online på mitt Ps3.

29/05 -11 18:31 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Jag testar, testar och testar, men det går inte att få igång den!

Jag köpte den på elgiganten för 2månader sedan, men när PSN var nere kunde jag inte testa den. Nu när ni andra fuskare kan sådant kan ni säga om den ens fungerar till ett ps3?! Han på elgiganten sa iaf att det bara var att ladda den från ps3't och sedan hålla en knapp i 4 sek och sedan kunde man prata - KNAPPAST!

Hoppas ni fuskare är smartare än killen på elgiganten...

Bluetooth -Headset
HAMA MOBILE PHONE
AH28
Bluetooth 2.0, 1.2 och 1.1

Bild:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek



3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

29/05 -11 18:42 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Har du regristrerat den till ditt PS3? Gå till inställningar, sedan tar du Accessory Settings (har min PS3 på engelska, inte säker vad det är på svenska)
Ta sedan manage bluetooth devices och ta register new device.
Sedan håll ner knappen tills din >PS3:a hittar den.

(????)??

29/05 -11 20:22 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Jag har ungefär en liknande. Men det du måste göra är att gå in på Bluetooth-tillbehör eller något liknande i din PS3 meny. Där kan du söka efter bluetooth enhet, håll då in startknappen på ditt headset kanske 10-15 sec. Ditt headset går in i typ öppen bluetooth eller något liknande och ditt headset kommer synas på ditt PS3 nu, klicka anslut eller något liknande till ditt headset.

Aja, var lite rostig men hoppas det hjälpte.. ^^

EDIT: Såg att slickepinnen sa likadant nu, fasst på engelska.. Aja tycker min var lite enklare att förstå. :-P

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

29/05 -11 21:06 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Fresh skrev:
Jag har ungefär en liknande. Men det du måste göra är att gå in på Bluetooth-tillbehör eller något liknande i din PS3 meny. Där kan du söka efter bluetooth enhet, håll då in startknappen på ditt headset kanske 10-15 sec. Ditt headset går in i typ öppen bluetooth eller något liknande och ditt headset kommer synas på ditt PS3 nu, klicka anslut eller något liknande till ditt headset.

Aja, var lite rostig men hoppas det hjälpte.. ^^

EDIT: Såg att slickepinnen sa likadant nu, fasst på engelska.. Aja tycker min var lite enklare att förstå. :-P

Joo du hade lite mera. Kom inte riktigt ihåg allt.

(????)??

30/05 -11 09:13 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Nu sökte jag och grejade, men nu ska jag ha någon förbaskad nyckelkod...!? Vart finns den och vad är det?

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

30/05 -11 15:31 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Swires skrev:
Nu sökte jag och grejade, men nu ska jag ha någon förbaskad nyckelkod...!? Vart finns den och vad är det?

Brukar vara 0000 om det är fyrsiffrigt.

30/05 -11 16:34 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Swires skrev:
Nu sökte jag och grejade, men nu ska jag ha någon förbaskad nyckelkod...!? Vart finns den och vad är det?

Vill minnas att jag lämnade detta tomt.. Kolla annars på fodralet till ditt headset, annars testa 0000 som Kastrullo sa. :-)

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

30/05 -11 17:47 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Fresh skrev:
Swires skrev:
Nu sökte jag och grejade, men nu ska jag ha någon förbaskad nyckelkod...!? Vart finns den och vad är det?

Vill minnas att jag lämnade detta tomt.. Kolla annars på fodralet till ditt headset, annars testa 0000 som Kastrullo sa. :-)



Fresh skrev:
Swires skrev:
Nu sökte jag och grejade, men nu ska jag ha någon förbaskad nyckelkod...!? Vart finns den och vad är det?

Vill minnas att jag lämnade detta tomt.. Kolla annars på fodralet till ditt headset, annars testa 0000 som Kastrullo sa. :-)

0000 fungerade, tack ska ni ha.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

06/06 -11 16:58 Kingjocke

Kingjocke

1785 XP 114 inlägg

för mej funkade det inte, här är denna jag har: http://cdon.se/spel/ps3_wireless_head...

06/06 -11 17:41 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

?_? U mad bro?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

06/06 -11 19:37 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Kingjocke skrev:
för mej funkade det inte, här är denna jag har: http://cdon.se/spel/ps3_wireless_head...

Jag har den också.. Följ bara som vi beskrev i tidigare inlägg så ska det funka!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar