Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Huliganism inom svensk fotboll

01/06 -11 11:26 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Void skrev:
Squirtle skrev:
Öööh. ta inte illa upp nu- men du vet vilka firman boys är egentligen?

Några AIK:are antar jag. Bryr mig inte riktigt.

Squirtle skrev:
Just nu är dem i tyskland och leter rätt på en domare sen skandalen mot barca 1999 för att..ta ett litet snack med han på deras sätt

Jaha.

Squirtle skrev:
Allsvenskan är en sån liten liga, men toppar ändå rätt så mycket när det gäller fotbolls huliganer.

Haha, nej. Svenska huliganer är bara ett gäng med fjantar jämfört med folk i andra delar av världen.

Squirtle skrev:
*Min kompis farbror är med i FB, så jag vet mycket om dem.

Men uppenbarligen så vet du inte så mycket om vad som händer utanför Sverige.


Och du tvärtom elr? aftonbladet eller expressen skriver ju bara om då det händer något på matcherna..Men helt seriöst, jag har redan sagt att ni ändå har rätt.

Men vill bara säga att FB är åtminstonde nordens största huligan grupp...

03/06 -11 16:28 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Squirtle skrev:
Men vill bara säga att FB är åtminstonde nordens största huligan grupp...


Kanske det, men som någon sa, i tex. Brasilien så har ''supportrarna'' med sig knivar. En domare dödade en spelare förra säsongen!

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

03/06 -11 17:50 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Vi har allvarliga problem med huliganism och problemen kommer inte försvinna bara för att det är värre på andra sidan jordklotet.

7 år på fuska.nu

03/06 -11 18:38 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Apower skrev:
Vi har allvarliga problem med huliganism och problemen kommer inte försvinna bara för att det är värre på andra sidan jordklotet.

Det sa jag inte heller, jag sa att det är värre i sydamerika

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

04/06 -11 12:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Sydamerika-
Bäst fotboll, men vildaste huliganer.

Dem har åtminstonde dem bästa spelarna...Fast det är nog inte så märkligt att dem kan bli så bra. När man kommer till ett land som brasilien så kan man se att dem dansar typ varje dag, antagligen gör det så dem typ får bättre fotarbete och kan komma på mer finter och sånt

04/06 -11 13:34 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Squirtle skrev:
Sydamerika-
Bäst fotboll, men vildaste huliganer.

Dem har åtminstonde dem bästa spelarna...Fast det är nog inte så märkligt att dem kan bli så bra. När man kommer till ett land som brasilien så kan man se att dem dansar typ varje dag, antagligen gör det så dem typ får bättre fotarbete och kan komma på mer finter och sånt

Nej?

De blir bra på att spela fotboll just för att de spelar mycket fotboll. Om barnen i Sverige inte hade något annat att göra på fritiden än att spela fotboll och om vi hade det lika varmt 12 månader om året så hade vi blivit lika bra.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

05/06 -11 15:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Paulinho skrev:
Squirtle skrev:
Sydamerika-
Bäst fotboll, men vildaste huliganer.

Dem har åtminstonde dem bästa spelarna...Fast det är nog inte så märkligt att dem kan bli så bra. När man kommer till ett land som brasilien så kan man se att dem dansar typ varje dag, antagligen gör det så dem typ får bättre fotarbete och kan komma på mer finter och sånt

Nej?

De blir bra på att spela fotboll just för att de spelar mycket fotboll. Om barnen i Sverige inte hade något annat att göra på fritiden än att spela fotboll och om vi hade det lika varmt 12 månader om året så hade vi blivit lika bra.



så du spelar fotboll hela sommaren menar du?
Ja, det låter lite tröttsamt och jag vet inte om du kommer att orka.

05/06 -11 16:13 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Squirtle skrev:


så du spelar fotboll hela sommaren menar du?
Ja, det låter lite tröttsamt och jag vet inte om du kommer att orka.

Tror du att de dansar hela djävla sommaren eller?

Eftersom de är för fattiga för att ha något annat att göra och för att Fotboll är den enda vägen ur fattigdomen så spelar de fotboll hela tiden.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

05/06 -11 20:52 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
Squirtle skrev:
Sydamerika-
Bäst fotboll, men vildaste huliganer.

Dem har åtminstonde dem bästa spelarna...Fast det är nog inte så märkligt att dem kan bli så bra. När man kommer till ett land som brasilien så kan man se att dem dansar typ varje dag, antagligen gör det så dem typ får bättre fotarbete och kan komma på mer finter och sånt

Nej?

De blir bra på att spela fotboll just för att de spelar mycket fotboll. Om barnen i Sverige inte hade något annat att göra på fritiden än att spela fotboll och om vi hade det lika varmt 12 månader om året så hade vi blivit lika bra.



så du spelar fotboll hela sommaren menar du?
Ja, det låter lite tröttsamt och jag vet inte om du kommer att orka.

Att spela hela sommaren - tröttsamt? Tror du att man spelar dygnet runt, eller?

7 år på fuska.nu

06/06 -11 01:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

06/06 -11 01:43 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Viktore2 skrev:
Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

-.-'

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

06/06 -11 09:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Lespooo skrev:
Viktore2 skrev:
Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

-.-'




Dom gör ju det. Annars om en huligan är något annat förklara så att en ointresserad förstår.

06/06 -11 09:42 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Viktore2 skrev:
Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Huliganism

06/06 -11 11:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Void skrev:
Viktore2 skrev:
Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Huliganism


Hmm ja det där med våldet gillar jag dock inte.
Men inget går ju upp mot när någon från läktaren springer in på planen och flummar sig.

Tackar.

06/06 -11 18:29 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Viktore2 skrev:
Void skrev:
Viktore2 skrev:
Om jag har fattat detta rätt (Vad en Huligan är) så är det en person som springer in på planen och fjantar sig?

Isåfall hurra för dom. Dom gör fotboll roligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Huliganism


Hmm ja det där med våldet gillar jag dock inte.
Men inget går ju upp mot när någon från läktaren springer in på planen och flummar sig.

Tackar.

Den enda som är riktigt rolig är Jimmy Jump.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar