Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Screenshots till spel

25/05 -11 20:51 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Tja, när man går till ett spel här på sidan så kan man se bl.a videor, fusk och tester. Men jag tycker att ni borde lägga till en till grej, screenshots. Alla har inte tid och ork för att se en film eller så är filmerna inte särskild bra. Då kan man ha screenshots. Väldigt snabbt att titta på och visar vad du kommer ha att göra med. Folk kan även vissa vad man kan göra i spelet för att lära andra samt att vissa världen vad man gjort. Jag tror att det vore ett bra tillägg.

Vad är era åsikter om detta?



I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

25/05 -11 21:02 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Menar du att man ska kunna ha med Sscreenshots i fusk och tester?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

25/05 -11 21:29 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Fresh skrev:
Menar du att man ska kunna ha med Sscreenshots i fusk och tester?

Ne, som videos, fusk och tester är uppdelade.
Det är en rad där det står screenshots. Sen ser bilderna ut likadant som videos men bilder. Man kan då se fler genom att antingen bläddra, klicka på mer eller hur man nu vill ha det.

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

25/05 -11 21:57 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Ja men då måste ju de ta reda på att det är din och inte att du kopierat den från någon annan hemsida det blir ett helvetes jobb

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

25/05 -11 22:26 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

gosseN skrev:
Ja men då måste ju de ta reda på att det är din och inte att du kopierat den från någon annan hemsida det blir ett helvetes jobb

Det är sant...

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

26/05 -11 07:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Sen tror jag att fusk och tester skulle hålla högre standard om man fick inkludera bilder från spelet, kanske t.o.m filmer. Framförallt för fuskens skull, då detta skulle göra det mycket enklare att förklara krångliga processer.

7 år på fuska.nu

26/05 -11 12:29 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Apower skrev:
Sen tror jag att fusk och tester skulle hålla högre standard om man fick inkludera bilder från spelet, kanske t.o.m filmer. Framförallt för fuskens skull, då detta skulle göra det mycket enklare att förklara krångliga processer.

Detta håller jag fullständigt med om.

Screenshots bara generellt verkar lite tveksamt, möjligen att man kan inkludera det (utöver fusk) i speltester för att visa bilder på saker man tycker beskriver spelet, t ex. gameplay.

Att inkludera bilder gick faktiskt i en pre-release av v5, men det plockades bort av vissa anledningar. Bör det implenteras igen? Vad tycker majoriteten?

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

26/05 -11 12:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

All lägga in bilder i tester är väll inget fel? Det hjälper ju bara en att bli bättre. Med bilder kan man förklara bättre hur det ser ut osv.

26/05 -11 13:48 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Skulle anta att majoriteten är för det hela. Vilket jag egentligen inte ser spelar någon större roll, de som inte är för det behöver helt enkelt inte bry sig om att inkludera bilder när de skickar in speltester.

26/05 -11 17:07 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

FIQ skrev:
Apower skrev:
Sen tror jag att fusk och tester skulle hålla högre standard om man fick inkludera bilder från spelet, kanske t.o.m filmer. Framförallt för fuskens skull, då detta skulle göra det mycket enklare att förklara krångliga processer.

Detta håller jag fullständigt med om.

Screenshots bara generellt verkar lite tveksamt, möjligen att man kan inkludera det (utöver fusk) i speltester för att visa bilder på saker man tycker beskriver spelet, t ex. gameplay.

Att inkludera bilder gick faktiskt i en pre-release av v5, men det plockades bort av vissa anledningar. Bör det implenteras igen? Vad tycker majoriteten?

Jag skulle gärna vilja ha möjligheten att ha med bilder i mina fusk.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar