Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sköna saker du gjort på Halo

Svara
08/06 -11 19:05 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Nu har jag failat hårt som fan!

Jag har en Revenant och kör ES på Hemmorhage.
E på väg mot fiendens bas när en Ghost kör förbi och nästan splattar en teammate, jag vänder om för att följa efter Ghosten och rååååååkar snudda vid teammaten med bakdelen.
BETRAYAL
Jag boostar efter Ghosten då en teammate hoppar över den för att inte bli splattad och jag snuddar vid honom med vingen.
BETRAYAL
Jag kommer ifatt ghosten och skjuter mot den, men missar och träffar en allierad Moongoose (Endast förare) istället.
BETRAYAL
Efter några skott på Ghosten fastnar den och jag siktar in mig för att förgöra den, då två teammates på en annan Moongoose bestämmer sig för att ramma den.
BETRAYAL x2
Precis efter det blir jag sprängd av en Wraith.

Det roliga är att jag inte blir kickad och att det inte finns Betrayal spree xD
25 sec spawn time, man tackar.

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

20/02 -12 09:48 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

DÖD TRÅD VÄCKS!

Aja, jag körde lite Living Dead då jag inte kört det på länge. Första matchen (på uncaged) Går jag 40-3, en killmanj. två killtac. running riot, och tre last man standing. Hyfsad match....

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar