Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu blir sämre!

14/05 -11 01:06 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15425 XP 4988 inlägg

Designen är det inget fel på. Funktionsmässigt är det bra. I själva verket gillade jag V4 mer, men det är för denna vana. Klagar inte.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

14/05 -11 01:38 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

MartinMilk skrev:
Emomilol skrev:
MartinMilk skrev:
Emomilol skrev:
MartinMilk skrev:
V5 suger eftersom att den nya designen känns redan tråkig! Det är inte heller några stora bra uppdateringar och dom skulle ha funkat lika bra på v4. Gillar 5an dock lite!

Du är tråkig!

OnTR: Jag skiter i vilket, sålänge det finns s åär jag nöjd :d

Jaha okej mogen kommentar ifrån en 17 åring. Eller inte. Men hade inte förväntat mig mer ifrån dig ;)

Nej, jag sitter verkligen och trollar om min ålder på en p12-p14 sajt. Men vem bryr sig om vad ett emo säger+

Ja du uppenbarligen som svarar på mig :)

Har inget annat för mig så varför inte? (:

14/05 -11 11:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

FIQ: Kan inte du fixa skins som är från spel som Mario, Zelda, Pokemon och sånt.

14/05 -11 15:25 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråd rensad, håll er till ämnet.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

14/05 -11 18:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Håller med Nintendoguy där, det våre awesome om det fanns olika skins där man kunde välja mellan sånna stora spelserier.

15/05 -11 14:01 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Moderatorerna bryr sig uppenbarligen inte om vad medlemmarna tycker eftersom att vi har sagt vad vi vill men ingen gör någonting. 8D!

Wii U PS4 XBone PC

15/05 -11 14:07 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

MartinMilk skrev:
Moderatorerna bryr sig uppenbarligen inte om vad medlemmarna tycker eftersom att vi har sagt vad vi vill men ingen gör någonting. 8D!

Driver du eller?
Ett par månader tillbaka klagade tiotals med personer att det var dags att få en update på fnu - FIQ och Admin spenderade timmar med att fixa till V5.

Ni vill ha ett nytt skin? FIQ sitter ju och jobbar på ett nytt.

Äckliga otacksamma skitungar.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

15/05 -11 15:37 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Den ljusa designen är inget "skin", snarare ett ljusare tillval. Ni får ha lite tålamod och vänta då den kommer att publiceras så småningom. Vi inom administrationen kan inte påskynda arbetet eller publiceringen ett dugg.

Själv gillar designen på Fuska.nu v5. Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/05 -11 18:00 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

15/05 -11 20:26 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Void skrev:
Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

Den ljusa designen kommer att vara standarddesignen. Utöver den kommer den mörka att finnas som tillval. Även min idé var att båda skulle kunna användas av besökarna. FIQ har dock inte frågad FL-net om detta ännu då han inte fått svar från tidigare mejl.

Alltså, besökarna kommer att använda den ljusa designen i vilket fall som helst. Det är snarare den mörka som är osäker.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/05 -11 15:06 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Void skrev:
Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

Länken funkar nt? ;o

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

16/05 -11 15:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Kyssen skrev:
Void skrev:
Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

Länken funkar nt? ;o


Loading.se

Fix

16/05 -11 15:12 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Kyssen skrev:
Void skrev:
Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

Länken funkar nt? ;o


Nintendoguy skrev:
FIQ: Kan inte du fixa skins som är från spel som Mario, Zelda, Pokemon och sånt.

Kan ni inte göra dehär till en skins:

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

16/05 -11 15:21 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Kyssen skrev:
Nintendoguy skrev:
FIQ: Kan inte du fixa skins som är från spel som Mario, Zelda, Pokemon och sånt.

Kan ni inte göra dehär till en skins:

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Alltså, det fungerar ju inte så att om någon enstaka medlem vill ha något skin så får de det. Inte ens om en stor andel av medlemmarna vill ha ett speciellt skin så är det inte säkert att de får det heller.
Så förvänta dig/er inte allt för mycket. ;)

.

16/05 -11 16:03 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Kyssen skrev:
Länken funkar nt? ;o

Nu gör den.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar