Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ta bort underforumen Zelda och Golden Sun från GBA-forumet?

06/05 -11 19:58 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Inte ett enda inlägg eller tråd där, så varför ens låta dem finnas?

06/05 -11 22:26 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

ÅHH, nu har du retat upp mig! TA BORT ZELDA FORUMET? Om det händer då lämmar jag fuska, seriöst. Och om det är inaktivt, den ska finnas. Ta bort gta-skiten i så fall.

06/05 -11 22:33 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Varför skulle man ta bort 2 sub-forum som "tillhör" två av de bästa RPG serierna som någonsin funnits?

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

07/05 -11 08:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Håller med! Varför ta bort Zelda-forumet?!
>=(

07/05 -11 10:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Tror nog de flesta är medvetna om att det är inaktivt. Hela GBA-forumet är inaktivt. Vilket jag tycker är konstigt, då det faktiskt är en hel del som spelar gamla GBA-spel som Zelda, Mario, Golden Sun m.f.
Det förvånar mig faktiskt att det inte skrivs mer där...

07/05 -11 13:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Squirtle skrev:
Inte ett ända inlägg eller träd där, så varför ens låta det finnas?

Är du den enda Nintendo fanet som hatar Zelda och Golden Sun? D:< Zelda är bäst av alla inc. Mario, Pokemon, Metroid och dom andra.

07/05 -11 13:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Nintendoguy skrev:
Squirtle skrev:
Inte ett ända inlägg eller tråd där, så varför ens låta det finnas?

Är du den enda Nintendo fanet som hatar Zelda och Golden Sun? D:< Zelda är bäst av alla inc. Mario, Pokemon, Metroid och dom andra.


Jag bryr mig inte ens om det, bara för att jag gillar pokemon så betyder det inte att jag inte gillar allt annat...."Så himla tjockt att säga det, sittplats!"

07/05 -11 13:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Squirtle skrev:
Nintendoguy skrev:
Squirtle skrev:
Inte ett ända inlägg eller tråd där, så varför ens låta det finnas?

Är du den enda Nintendo fanet som hatar Zelda och Golden Sun? D:< Zelda är bäst av alla inc. Mario, Pokemon, Metroid och dom andra.


Jag bryr mig inte ens om det, bara för att jag gillar pokemon så betyder det inte att jag inte gillar allt annat...."Så himla tjockt att säga det, sittplats!"

Jag sa inget om att du inte gillar allt annat bara för att du gillar Pokemon. Och allvarligt, sittplats? Det är det töntigaste jag har hört.

07/05 -11 20:26 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag håller med Squirtle i denna diskussion (på de flesta punkter). Det verkar inte finnas någon som vill diskutera Zelda eller Golden Sun, och därför bör inte forumen finnas. Sedan är det helt irrelevant hur stora spelen är och hur många exemplar det har sålts.

Det brukar oftast finnas ett samband, ja. Desto fler sålda exemplar desto mer brukar spelet diskuteras, men nu är inte fallet så. Då får man helt enkelt se till vad forumet är till för; diskutera spel och konsoler. Så, om ingen vill diskutera om Zelda eller Golden Sun i Game Boy & Game Boy Advance-forumet, bör man då inte radera dessa underforum?

08/05 -11 08:51 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

The_new_cake skrev:
Jag håller med Squirtle i denna diskussion (på de flesta punkter). Det verkar inte finnas någon som vill diskutera Zelda eller Golden Sun, och därför bör inte forumen finnas. Sedan är det helt irrelevant hur stora spelen är och hur många exemplar det har sålts.

Det brukar oftast finnas ett samband, ja. Desto fler sålda exemplar desto mer brukar spelet diskuteras, men nu är inte fallet så. Då får man helt enkelt se till vad forumet är till för; diskutera spel och konsoler. Så, om ingen vill diskutera om Zelda eller Golden Sun i Game Boy & Game Boy Advance-forumet, bör man då inte radera dessa underforum?


Eftersom vi Zelda fans bara vill att det ska finnas där. Så att vi Zelda får finnas med.
Nej så Zeldat ska inte bort.

BTW: Kan man inte göra ett helt forum för Zelda - serien?

08/05 -11 10:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Munchkin skrev:
The_new_cake skrev:
Jag håller med Squirtle i denna diskussion (på de flesta punkter). Det verkar inte finnas någon som vill diskutera Zelda eller Golden Sun, och därför bör inte forumen finnas. Sedan är det helt irrelevant hur stora spelen är och hur många exemplar det har sålts.

Det brukar oftast finnas ett samband, ja. Desto fler sålda exemplar desto mer brukar spelet diskuteras, men nu är inte fallet så. Då får man helt enkelt se till vad forumet är till för; diskutera spel och konsoler. Så, om ingen vill diskutera om Zelda eller Golden Sun i Game Boy & Game Boy Advance-forumet, bör man då inte radera dessa underforum?


Eftersom vi Zelda fans bara vill att det ska finnas där. Så att vi Zelda får finnas med.
Nej så Zeldat ska inte bort.

BTW: Kan man inte göra ett helt forum för Zelda - serien?



Håller fullt med, det skulle bli enklare.

08/05 -11 17:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Squirtle skrev:
Munchkin skrev:
The_new_cake skrev:
Jag håller med Squirtle i denna diskussion (på de flesta punkter). Det verkar inte finnas någon som vill diskutera Zelda eller Golden Sun, och därför bör inte forumen finnas. Sedan är det helt irrelevant hur stora spelen är och hur många exemplar det har sålts.

Det brukar oftast finnas ett samband, ja. Desto fler sålda exemplar desto mer brukar spelet diskuteras, men nu är inte fallet så. Då får man helt enkelt se till vad forumet är till för; diskutera spel och konsoler. Så, om ingen vill diskutera om Zelda eller Golden Sun i Game Boy & Game Boy Advance-forumet, bör man då inte radera dessa underforum?


Eftersom vi Zelda fans bara vill att det ska finnas där. Så att vi Zelda får finnas med.
Nej så Zeldat ska inte bort.

BTW: Kan man inte göra ett helt forum för Zelda - serien?



Håller fullt med, det skulle bli enklare.

Vad är det med dig egentligen? Först vill du att man ska ta bort underforumen för att de är för inaktiva. Men nu vill du helt plötsligt att Fuska.nu ska ha ett helt forum för just Zelda.

Jag vet seriöst inte om du trollar eller vad tusan du gör. Men det är grymt irriterande.

EDIT: kan du utveckla ordet "enklare" lite tydligare? På vilket sätt skulle det bli enklare? xD


Så, om ingen vill diskutera om Zelda eller Golden Sun i Game Boy & Game Boy Advance-forumet, bör man då inte radera dessa underforum?

Zelda-/Golden Sun-fans kommer och Zelda-/Golden Sun-fans går. Tycker gott och väl att de underforumen kan vara kvar. Det kommer säkerligen medlemmar som vill kunna snacka om Zelda till GBA i framtiden...

14/05 -11 19:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Blipi skrev:
Tråd rensad och flyttad.
Sedan skulle jag vilja be dig, Squirtle, att läsa igenom Fuska.nu:s regler. Om du vill att en tråd ska låsas, så ska du meddela oss moderatorer - inte ta upp det i tråden.

Jag håller dock med dig om att dessa underforum, om inte hela GBA-forumet, bör tas bort.



Men om ni inte svarar och tänker "neej, inte han igen" ?!

14/05 -11 22:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Squirtle skrev:
Blipi skrev:
Tråd rensad och flyttad.
Sedan skulle jag vilja be dig, Squirtle, att läsa igenom Fuska.nu:s regler. Om du vill att en tråd ska låsas, så ska du meddela oss moderatorer - inte ta upp det i tråden.

Jag håller dock med dig om att dessa underforum, om inte hela GBA-forumet, bör tas bort.



Men om ni inte svarar och tänker "neej, inte han igen" ?!

Alltså, jag tror nog moderatorerna behandlar dig som vilken medlem som helst. De gör inga skillnader.
Vart är det du vill komma egentligen?

14/05 -11 23:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

ToonLink skrev:
Squirtle skrev:
Blipi skrev:
Tråd rensad och flyttad.
Sedan skulle jag vilja be dig, Squirtle, att läsa igenom Fuska.nu:s regler. Om du vill att en tråd ska låsas, så ska du meddela oss moderatorer - inte ta upp det i tråden.

Jag håller dock med dig om att dessa underforum, om inte hela GBA-forumet, bör tas bort.



Men om ni inte svarar och tänker "neej, inte han igen" ?!

Alltså, jag tror nog moderatorerna behandlar dig som vilken medlem som helst. De gör inga skillnader.
Vart är det du vill komma egentligen?



Alltså jag vet redan att det här inte leder någonvart själv förstår du

15/05 -11 11:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Blipi skrev:
Squirtle skrev:
Alltså jag vet redan att det här inte leder någonvart själv förstår du

Det är klart att du alltid ska meddela oss, om någonting inte står rätt till.
Varifrån har du fått din befintliga uppfattning?

Vad jag vet så har du aldrig skickat ett PM till mig, i alla fall.


Tyvärr så har jag inte sett så många forumsinlägg och sånt från dig, så du har varit lite osynlig liksom


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar