Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Kan man spela amrikanskt gamecube på svenska tv apprater?

30/04 -11 16:11 Sora_Zidane

Sora_Zidane

1147 XP 35 inlägg

Hej jag har en amrikansk vän som antagligen ska skicka mig sitt amrikanska gamecube han har då han inte längre spelar det samt några spel till. Så ja undrar då om man kan spela på ett amrikanskt gamecube fast med svensk tv. Annars så har ja wii men stödjer svenskt wii amrikanska gamecube spel ?



Naruto 4 ever
Harvest moon så bra spel!
Mario kart wii äger!!!

30/04 -11 18:21 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Nej du kan bara spela spel från Europa på ett gamecube och det gäller nog wii med.

01/05 -11 00:12 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

tror inte Munchkin fattade frågan...

men som svar
1. det är ingen fara att koppla in ett amerikanskt gamecube i våra tv apparater, det fungerar lika bra.
2.svenska wii stödjer inte amerikanska spel men du kan skaffa en action replay (http://www.spelbutiken.se/catalog/pro...)
som inte bara gör så du kan spela gamecube spel med fuskkoder utan det har även en freeloder i sig vilket gör att du kan spela spel från hela världen på din gamecube (och wii)

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

01/05 -11 11:28 Sora_Zidane

Sora_Zidane

1147 XP 35 inlägg

okej tack :D

Naruto 4 ever
Harvest moon så bra spel!
Mario kart wii äger!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar