Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



v4 och v5

Svara
22/04 -11 01:37 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

En ljusare design skulle se fräshare fast enligt mig så är det inte designen det är fel på. Det som är fel är att det inte händer ett PISS här.

Inga tävlingar uppdateringar osv.. Det här är som en v4a fast i en ny stil! V4ans problem var inte designen egentligen, det var bristen på roliga funktioner.

Wii U PS4 XBone PC

24/04 -11 22:58 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

Jag tycker att v5 är helt okej :) om folk klagar på att det är för mörkt så kan ni väl göra så att varje användare får välja eget färgtema i sina inställningar?

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

27/04 -11 16:26 96vika

96vika

11604 XP 2538 inlägg

hyperaktiv skrev:
Jag tycker att v5 är helt okej :) om folk klagar på att det är för mörkt så kan ni väl göra så att varje användare får välja eget färgtema i sina inställningar?


Tycker jag också! (:

Håller också med MartinMilk om att det ska bli tävlingar som t.ex frågesport varje vecka, avatar och press tävlingar.

27/04 -11 16:57 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Vad jag har märkt så är det inget jätteklagande. Det känns som att det faktiskt blivit bättre sen V4. Däremot har aktiviteten sjunkit, oh ja.

Jag kan inte sätta fingret på vad som fick mig att under en period tappa stingen. Sajten är fantastisk FIQ, och du ska ha all cred för det. Du är en otroligt skicklig kodare.

Efter att ha läst ditt minst sagt frustrerade inlägg så känner jag en hel del medlidande. Jag har därför under en längre tid försökt att få en bättre blick av vad som jag inte gillar och kommit fram till följande (observera att i stort sett allt annat är kanon):

• Att koderna och smileysarna tagits bort som "genvägar" dvs. klickbara objekt som kopierades in i meddelandet/inlägget tagits bort ifrån "Svara-rutan".

• Sajten är för svart och därför för otydlig. Detaljerna och avskiljningarna är också för mörka och otydliga.

• Skulle förutom "Senaste trådarna" vilja ha "Senaste Inläggen".


Bra jobb har du gjort, glöm aldrig det!

7 år på fuska.nu

28/04 -11 23:49 iMonTageee

iMonTageee

1403 XP 56 inlägg

Allt är bra, utom att sidan är för mörk.

Edit.

Jag tycker att vi ska ha den gamla Fuska logan.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar