Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Thesims3 tar för stor plats

26/04 -11 19:00 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Jag har försökt många gånger att avinstallera TS3 på en annan hårddisk istället för vanliga C. Men det går inte! Jag har till och med en extern som jag har installerat WoW på och det fungerar utmärkt. Varför fungerar det inte med TS3? Någon som vet?



~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

27/04 -11 14:25 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Vad händer när du försöker?
Vore mycket lättare om man kan få veta vad som händer och hur du gör.

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

27/04 -11 16:30 96vika

96vika

11604 XP 2538 inlägg

Har du spelet installerat på En usb-sticka, en extern hårdisk eller på datorns hårdisk?

Och kan du inte bara radera filen med the sims 3 igenom att trycka på "Delete" knappen? :P

27/04 -11 19:00 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

http://www.revouninstaller.com/revo_u...

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

29/04 -11 17:51 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Offtopic...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

03/05 -11 15:24 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

@96vika, såklart jag inte tror att jag kan radera bara genom att göra så. Jag har Spelet installerat på min dators hårddisk.
@Facklan, När jag försöker installerar sims på min externa hårddisk eller min andra på datorn så står det att det inte går helt enkelt. Isåfall går det inte att spela.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

14/05 -11 14:11 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Kan någon försöka hjälpa mig eller? :(

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

15/05 -11 12:22 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

96vika skrev:
Har du spelet installerat på En usb-sticka, en extern hårdisk eller på datorns hårdisk?

Och kan du inte bara radera filen med the sims 3 igenom att trycka på "Delete" knappen? :P


Jag har installerat den på min dators hårddsik, på C. Jag ville installera denpå min externa hårddisk frö att det tar så mycket plats men då kunde jag inte spela. OCH jag vet att man inte kan avinstallera genom att bara klicka på "delete".

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

15/05 -11 12:23 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Facklan skrev:
Vad händer när du försöker?
Vore mycket lättare om man kan få veta vad som händer och hur du gör.


Jag försökte installera på min externa hårddisk men då kom det upp en "skylt" som sa att: Om du installerar har kan du inte köra programmet. TS3 tar så stor plats på min dator så jag skulle väldigt gärna vilja ha den på min externa.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

15/05 -11 12:35 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

mollieh skrev:
Facklan skrev:
Vad händer när du försöker?
Vore mycket lättare om man kan få veta vad som händer och hur du gör.


Jag försökte installera på min externa hårddisk men då kom det upp en "skylt" som sa att: Om du installerar har kan du inte köra programmet. TS3 tar så stor plats på min dator så jag skulle väldigt gärna vilja ha den på min externa.

Jag vet inte om det här stämmer men jag har fått för mig att man inte kan köra spel från en extern, jag kan ha HELT fel men det kan vara en grej...

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

15/05 -11 14:52 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Facklan skrev:
mollieh skrev:
Facklan skrev:
Vad händer när du försöker?
Vore mycket lättare om man kan få veta vad som händer och hur du gör.


Jag försökte installera på min externa hårddisk men då kom det upp en "skylt" som sa att: Om du installerar har kan du inte köra programmet. TS3 tar så stor plats på min dator så jag skulle väldigt gärna vilja ha den på min externa.


Jag vet inte om det här stämmer men jag har fått för mig att man inte kan köra spel från en extern, jag kan ha HELT fel men det kan vara en grej...



Jag har installerat mitt WoW på min externa för den tog grymt mycket utrymme. Det fungerar jätte bra. Men det går inte med TS3 och jag blir frustrerad.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

15/05 -11 15:49 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

mollieh skrev:
Facklan skrev:
mollieh skrev:
Facklan skrev:
Vad händer när du försöker?
Vore mycket lättare om man kan få veta vad som händer och hur du gör.


Jag försökte installera på min externa hårddisk men då kom det upp en "skylt" som sa att: Om du installerar har kan du inte köra programmet. TS3 tar så stor plats på min dator så jag skulle väldigt gärna vilja ha den på min externa.


Jag vet inte om det här stämmer men jag har fått för mig att man inte kan köra spel från en extern, jag kan ha HELT fel men det kan vara en grej...



Jag har installerat mitt WoW på min externa för den tog grymt mycket utrymme. Det fungerar jätte bra. Men det går inte med TS3 och jag blir frustrerad.

Låter väldigt konstigt, antingen så har dom sett till så att man inte kan spela så på något konstigt sätt eller så har du bara en väldans otur. Kommer inte på en lösning tyvärr, lycka till iallafall!

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

18/08 -11 09:15 Markuz97

Markuz97

35993 XP 4201 inlägg

det bror på vad du har för dator.

Medlem sedan version 4.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar