Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad fick dig att le idag? V.2 :D

23/04 -11 11:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Att en idiot har polisanmält mig och några av mina vänner för att köra fyrhjuling och moped förbi en av mina vänners grannar. Så polisen har cirkulerat omkring här på vägen några gånger idag på morgonen.

Att de inte har något bättre att lägga ner tid på. Alla har väl ändå rätt att köra moped och fyrhjuling? D:

23/04 -11 11:26 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Mitt påskägg.... <3

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

23/04 -11 17:16 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

Då jag såg den awesome solbrännan jag fixade idag. :3

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

23/04 -11 18:40 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Att min Systemkamera och jag var samspelta idag. Ibland kommer vi inte överens :<

~ Aye!

24/04 -11 00:20 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Träffade en väldigt awesome person :3

24/04 -11 00:44 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Allt Godis :D

~ Aye!

24/04 -11 18:46 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Solen

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

24/04 -11 21:27 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Fick tag i en Eevee via Dream World :'D

Försökt ett tag nu :3

~ Aye!

25/04 -11 14:29 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Det fina vädret. :DD

.

26/04 -11 16:13 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

Tatsu skrev:
Träffade en väldigt awesome person :3

:DDDD Att jag kan smsa på min mobil igen -.-

Beware...

26/04 -11 16:28 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Gjorde en god gärning :D

Två äckliga, fula tjejer i fjortonårs-åldern satt med spritpenna och klottrade på sätet framför på bussen. Jag satt snett bakom dem och kunde se allt, ingen annan.

On top of that åkte vi med den grinigaste busschauffören ever, lackar på det mesta som involverar nedskräpning.

Några hållplatser innan jag skulle gå av sprang jag fram till chauffören och sade att två tjejer satt därbak och klottrade :D (kompisarna garvade som fan)

Han fick eld i röven och kom bak direkt, kollade vad de hade gjort, ifall jag var säker på att det var dem (det var jag) och sade sedan att han skulle ringa polisen ^_^

Ringde polisen gjorde han, men tjejen gick av hållplatsen efter mig med gråten i halsen när chauffören försökte tvinga henne att stanna kvar i väntan på polisen.


Fan, jag som förväntade mig ett samtal från polisen inom kort - jag gav ju chauffören mitt mobilnr och allt :'(

Vet fortfarande inte riktigt varför jag gjorde det, troligtvis för att bussen var rätt ny och vad jag kunde se - inte så mycket klotter än. Jag som spenderar minst 5 timmar på buss/vecka tycker det är mycket trevligare att åka nya och fräscha bussar, vilket den här var. Men även för att jag tycker det skitkul att se gubben go rageguy :D

EDIT: Polisen ringde nyss :DD, lämnade testimony

Tonight's the night.

29/04 -11 23:34 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

SUSHI och Karen. :]

30/04 -11 10:12 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Målet från Hammarbys seger igår. Sitter och tittar igenom det gång på gång!


JoY_BoY_94 skrev:
Gjorde en god gärning :D

Två äckliga, fula tjejer i fjortonårs-åldern satt med spritpenna och klottrade på sätet framför på bussen. Jag satt snett bakom dem och kunde se allt, ingen annan.

On top of that åkte vi med den grinigaste busschauffören ever, lackar på det mesta som involverar nedskräpning.

Några hållplatser innan jag skulle gå av sprang jag fram till chauffören och sade att två tjejer satt därbak och klottrade :D (kompisarna garvade som fan)

Han fick eld i röven och kom bak direkt, kollade vad de hade gjort, ifall jag var säker på att det var dem (det var jag) och sade sedan att han skulle ringa polisen ^_^

Ringde polisen gjorde han, men tjejen gick av hållplatsen efter mig med gråten i halsen när chauffören försökte tvinga henne att stanna kvar i väntan på polisen.


Fan, jag som förväntade mig ett samtal från polisen inom kort - jag gav ju chauffören mitt mobilnr och allt :'(

Vet fortfarande inte riktigt varför jag gjorde det, troligtvis för att bussen var rätt ny och vad jag kunde se - inte så mycket klotter än. Jag som spenderar minst 5 timmar på buss/vecka tycker det är mycket trevligare att åka nya och fräscha bussar, vilket den här var. Men även för att jag tycker det skitkul att se gubben go rageguy :D

EDIT: Polisen ringde nyss :DD, lämnade testimony


Är stolt som en tupp över dig. Tycker du gjorde helt rätt, de förtjänade sig en tankeställare, någonting som får dem att inse att man inte kan göra hur man vill. Att ta ned dem på jorden. De kommer aldrig klottra igen. Blir man tagen i den åldern så gör man oftast inte om det, inte ens på sådana saker. Oavsett de blir straffade eller inte.

7 år på fuska.nu

30/04 -11 12:31 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Grannfest på Valborg. :]

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

30/04 -11 17:02 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Igår actually, men iaf:

Satt på bussen från London till flygplatsen.

Helt plötsligt börjar det tuta som fan.
Alla trodde det var busschaffisen som tutade på bilar men helt plötsligt sade han i mikrofonen:

"Who ever is presseing the alarm button in the toilet, WILL YOU PLEASE STOP IT!!"

Men inte fan slutade det. hela resan tjöt det, och man såg hur han blev argare och argare, och han fortsatte skälla i micken.

Till slut sade någon att det var tomt inne på toaletten, och han gick själv för att kolla, och då upptäckte han att det var alarmet som laggade bara.

Sjukt kul iaf, i två timmar lät skiten.

*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar