Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



För många pokémon? [Delad tråd]

Svara
08/06 -11 23:10 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Det finns inte för många Pokemon imo. Lite trist att man inte längre kan "Catch em all", då detta var min favoritsyssla i Gen I, men /cry baby. Fördelarna väger upp nackdelarna med råge. Helt jäkla awesome att kunna välja vilka typings, stats och attacker man vill. Blir mycket mer strategi i det hela, genom MYCKET fler valmöjligheter. På köpet blir det hela mer balanserat.

Något som däremot infördes i Gen III, som är riktigt störande, är event-pokemon. Hardcore-gamers som jag kan inte längre uppnå högsta resultat genom att enbart spela. Liksom Dream World. Jag har inte tid att sitta på någon skitdålig hemsida och samla poäng, men inte heller vill jag ha en Gliscor utan Poison Heal. Fixa så att man kan uppnå alla resultat In-Game, snälla.

Have I ever told you the definition of insanity?

11/06 -11 18:18 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag nöjer mig enbart med de pokémon som är fina och söta och inte ha alla.


Men man kan ömöjligen få alla om man bara har emerald. För man kan antingen få latios eller latias tyvärr.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar