Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Screamdräkt

07/04 -11 20:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Vet nån om det finns screamdräkt för tonåringar hittar bara barn och vuxen men är inte så säker på att nån av dom passar tonårsstorlek man kan säga att jag är ett fan av filmen och det skulle vara coolt att ha en sån på halloween och för att skrämma sina kompis undrar också om det finns en scream kniv inte en riktig förstås hittar bara skit versioner för småbarn röstförvrängare har jag redan get upp med så nån som har nåt förslag?

08/04 -11 08:58 Fuskaren12

Fuskaren12

105 XP 17 inlägg

Biarce skrev:
Vet nån om det finns screamdräkt för tonåringar hittar bara barn och vuxen men är inte så säker på att nån av dom passar tonårsstorlek man kan säga att jag är ett fan av filmen och det skulle vara coolt att ha en sån på halloween och för att skrämma sina kompis undrar också om det finns en scream kniv inte en riktig förstås hittar bara skit versioner för småbarn röstförvrängare har jag redan get upp med så nån som har nåt förslag?


vilken storlek ska du ha på den?? skulle va bra att veta!? finns nåra som säljer men måste veta vad du har för storlek!

08/04 -11 14:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Typ rätt så stor fast inte för stor är bättre om den blir större än mindre

08/04 -11 16:39 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Large?

Citera för svar!

08/04 -11 20:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Jaa


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar