Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



call of duty black ops laggar för mig : / snälla hjälp!

03/04 -11 11:26 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

tjena jo det är så att när jag spelar black ops så smålaggar det hela tiden när jag spelar.

jag börjar undra vad felet är, för mina polare laggar det inte för, där flyter det på jättefint.

det kan inte vara att jag har för dålig dator eftersom att jag klarar crysis 2 på flytande grafik... denna dator har jag http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10446

jag har också hört att black ops hade optimeringsproblem, och  det var därför som det uppstod lagg, kan detta vara felet?! och isåfall varför har bara jag det?



2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

03/04 -11 16:02 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Det borde ju funka flytande efter som att den är gjord för black ops ock att det är en gamer dator

Fucking weebs...

03/04 -11 16:21 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

eller hur!? det är det som är så jävla skumt :S

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

03/04 -11 18:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Det spelar ingen roll om det är en gaming-dator eller inte. Spelet buggar loss och laggar för alla som har det till dator. De gjorde inte klart spelet riktigt före de släppte det, så därför det laggar som du säger.

03/04 -11 19:33 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

men som jag sa tidigare, så laggar det inte för mina polare

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

03/04 -11 20:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Jag vet inte om de har rättat till problemet. Men jag tvivlar starkt på att det fungerar för dina polare och inte för dig... och du som även har elit-dator. Nä, tror jag inte ett skvatt på.

06/04 -11 18:44 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Toon, jag spelar det utan lagg, men det är så att black ops är dåligt optemerat på datorn och sånt.
Det ända problemet pc spelare ska ha haft är lagspikes, och det var fixat inom en månad!

Du kan pröva med att sänka grafiken, mer specifikt resolutionen.

Citera för svar!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar