Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klubbar?

Svara
22/03 -11 16:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Swires skrev:
squtile44 skrev:
Jag tycker det är jobbigt med att klicka först på min sida och sedan mina klubbar istället för att det bara finns snabbt en ruta där man kan klicka sig dit(Har en seg dator)

Är du rädd att förlora 5 sekunder av ditt liv?


Nej...Men 2-3 minuter.

22/03 -11 22:35 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Om det tar 2-3 minuter att växla sida så förstår jag inte varför du överhuvudtaget kan använda datorn utan att få utbrott.

Skaffa dig en ny dator.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

24/03 -11 20:19 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

FIQ skrev:
Självklart ska inte en så kritisk funktion såsom klubbar hamna helt i skymundan.

Ska se om det skulle gå att göra länken mer synlig.

Gör så ;)

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

24/03 -11 20:33 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

squtile44 skrev:
Swires skrev:
squtile44 skrev:
Jag tycker det är jobbigt med att klicka först på min sida och sedan mina klubbar istället för att det bara finns snabbt en ruta där man kan klicka sig dit(Har en seg dator)

Är du rädd att förlora 5 sekunder av ditt liv?


Nej...Men 2-3 minuter.


Nawww, vad synd för dig, 3 musklick måste vara så jobbigt. Kom du ihåg att köpa mer hamburgare så att du blir ännu latare?

05/04 -11 18:24 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Munchkin skrev:
squtile44 skrev:
Swires skrev:
squtile44 skrev:
Jag tycker det är jobbigt med att klicka först på min sida och sedan mina klubbar istället för att det bara finns snabbt en ruta där man kan klicka sig dit(Har en seg dator)

Är du rädd att förlora 5 sekunder av ditt liv?


Nej...Men 2-3 minuter.


Nawww, vad synd för dig, 3 musklick måste vara så jobbigt. Kom du ihåg att köpa mer Varföhamburgare så att du blir ännu latare?

Varför är man lat för att man förlorar 2-3 minuter av sitt liv? :s

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

05/04 -11 19:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Kyssen skrev:
Munchkin skrev:
squtile44 skrev:
Swires skrev:
squtile44 skrev:
Jag tycker det är jobbigt med att klicka först på min sida och sedan mina klubbar istället för att det bara finns snabbt en ruta där man kan klicka sig dit(Har en seg dator)

Är du rädd att förlora 5 sekunder av ditt liv?


Nej...Men 2-3 minuter.


Nawww, vad synd för dig, 3 musklick måste vara så jobbigt. Kom du ihåg att köpa mer Varföhamburgare så att du blir ännu latare?

Varför är man lat för att man förlorar 2-3 minuter av sitt liv? :s


Ja, nu har jag gjort storförlust genom att bara glo på era inlägg....
FIQ: Okej....Men med tanke på att jag får 200 i månadspeng(och sedan arbetar då och då, men bara småjobb som att översätta typ bleach avsnitt- som ingen tycker är värt)...Kan en data kosta 2400...elr vad är det du tänker vad en 12-åring kan göra??

06/04 -11 07:06 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

squtile44 skrev:
Kyssen skrev:
Munchkin skrev:
squtile44 skrev:
Swires skrev:
squtile44 skrev:
Jag tycker det är jobbigt med att klicka först på min sida och sedan mina klubbar istället för att det bara finns snabbt en ruta där man kan klicka sig dit(Har en seg dator)

Är du rädd att förlora 5 sekunder av ditt liv?


Nej...Men 2-3 minuter.


Nawww, vad synd för dig, 3 musklick måste vara så jobbigt. Kom du ihåg att köpa mer Varföhamburgare så att du blir ännu latare?

Varför är man lat för att man förlorar 2-3 minuter av sitt liv? :s


Ja, nu har jag gjort storförlust genom att bara glo på era inlägg....
FIQ: Okej....Men med tanke på att jag får 200 i månadspeng(och sedan arbetar då och då, men bara småjobb som att översätta typ bleach avsnitt- som ingen tycker är värt)...Kan en data kosta 2400...elr vad är det du tänker vad en 12-åring kan göra??

Begär barnbedraget istället. :)

Citera för svar!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar