Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



REKLAMTRÅD

27/03 -11 22:13 Byssel94

Byssel94

501 XP 27 inlägg

REKLAM REKLAM REKLAM

27/03 -11 23:09 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Vad jag gillar i ett montage är att man visar skills inte tur, alla kan ha tur. Det vill jag inte se, visst det där med tomahawken var väll okej.

Sen ditt shotgun-rusch klipp, det var skit. Jag vill inte se sånna klipp när du får fyra-fem kills, om det ska vara något sånt ska det var 9-11 kills.

Skit snyggt intro asgrymt verkligen, jag gillade hur det började med headshoten och musiken. Men slutet, WTF? Jobba mera där.

Annars så var det awesome kvalite!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

28/03 -11 00:53 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

Black ops montages är inte bra överhuvetaget. Mw2 och cod4 montages är alltid bäst!

(Skriv in din signatur)

28/03 -11 12:07 Byssel94

Byssel94

501 XP 27 inlägg

tack för kritiken :) ska göra som ni säger. men detta var den första jag lagt ut. och orkade inte lägga ner allt för mycket tid. eftersom jag inte har några subscribers :)

31/03 -11 07:08 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Jag håller på med ett montage som kanske blir lite oseriös T.ex. en blockar en kille som har streak och han dör och skriker skit högt AHAHAHAHHAHA AAAAAAAAAAAAAA JÄVLA SKIT SPEEL han går i min klass och har typ AD HD och jag fick multikill med C4 haha

zamosa vad filmar du med? Är det dazzel eller blir det så dålig kvalité när man lägger ut på youtube?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

09/04 -11 19:02 Byssel94

Byssel94

501 XP 27 inlägg

jag "filmar" med dazzle.. men orkade inte hålla på med colorcorrection och sånt.. men min dualtage som snart kommer upp på youtube kommer att ha mycket bättre kvalle

23/04 -11 13:55 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Reklam är inte tillåtet på fuska.nu. Låst.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar