Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Crysis 2 eller Homefront?

27/03 -11 21:31 hampe_100

hampe_100

4405 XP 472 inlägg

Hej.
Jag beställde Crysis 2 i torsdags ifrån Webhallen och jag kommer att få spelet imorgon (måndag) men har blivit osäker på om jag gjorde rätt väl att beställa det istället för Homefront. För jag har nyligen sett många bra Homefront videos på youtube, hört jättebra saker om det och det ser väldigt roligt ut.

Jag är inte riktigt säker, ska jag behålla Crysis 2 eller ska jag skicka tillbaka det och köpa Homefront? Ni som har något av spelen eller båda två, vad tycker ni?


P.S Jag har xbox live såklart.



Halo 3, GoW och CoD 4 dagarna var de bästa xbox minnena.

GT: Brondmaniac

27/03 -11 22:52 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Jag personligen skulle valt Homefront. Jag testade Crysis 2-demot och jag tyckte inte att det var något speciellt.

Coucou

27/03 -11 23:47 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Crysis 2
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/crys...

Homefront
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/home...

Ganska tydlig skillnad skulle jag säga. :P Jag spelar Crysis 2 just i detta nu, och det är verkligen bra, skulle aldrig välja ett spel som Homefront framför det. :P
Jag skulle kunna argumentera för varför Crysis är så mycket bättre hur länge som helst, men orkar inte det just nu, så jag hoppas bara att du förstår att du gjort helt rätt val! Du kommer inte ångra dig. Och gör du det ändå, då kan du glädja dig med att du skulle ångrat dig mer med Homefront. :P

Want some chocolate?

28/03 -11 07:39 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Heh, jag tar tillbaks det jag sa... Efter att jag har kollat på lite gameplays och sådant så ser inte Homefront så bra ut längre, kort singleplayer också. Men jag står fast vid att jag inte tycker Crysis var något speciellt.

Coucou

29/03 -11 15:58 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

crysis 2

29/03 -11 22:30 trisse

trisse

11498 XP 36 inlägg

Tror Crysis 2 klart är värt pengarna, det ser ut att vara ett riktigt bra spel

Legen....
...wait for it...
..dary!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar