Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Motorstorm Apocalypse

Svara
20/03 -11 23:44 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Spelade det för första gången idag. Grymt kul! Det bästa jag har spelat på länge. Väldigt annorlunda från de tidigare Motorstorm men det är en bra sak. :)

Coucou

22/03 -11 23:33 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Jag har spelet nu, och det är otroligt kul när man väl kommit in i det! Till en början var det lite actionfattigt, men sen tar det allt fart. Särskilt i det helt fantastiska 3D-läget!

Want some chocolate?

23/03 -11 08:02 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Älskar att singleplayer-läget har en story nu. Sen gillar jag förbättringarna de har gjort i "My Motorstorm".

Coucou

23/03 -11 17:02 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
Älskar att singleplayer-läget har en story nu. Sen gillar jag förbättringarna de har gjort i "My Motorstorm".


Det är ju ingen högkvalitets-story, men det är trevligt och ger Motorstorm en mer unik look. :D

Ja, "My Motorstorm" är awesome! =) Ska gräva mig lite djupare in i det sen när jag klarat storyn. Börjar bli riktigt svårt nu när jag har kommit över hälften. :P

Want some chocolate?

23/03 -11 18:47 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:
Älskar att singleplayer-läget har en story nu. Sen gillar jag förbättringarna de har gjort i "My Motorstorm".


Det är ju ingen högkvalitets-story, men det är trevligt och ger Motorstorm en mer unik look. :D

Precis!

Ja, "My Motorstorm" är awesome! =) Ska gräva mig lite djupare in i det sen när jag klarat storyn. Börjar bli riktigt svårt nu när jag har kommit över hälften. :P

Har strax klarat Pro utan några större problem. Veteran däremot lär nog bli väldigt svårt. :)

Coucou

23/03 -11 18:52 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
Har strax klarat Pro utan några större problem. Veteran däremot lär nog bli väldigt svårt. :)


Jag kan inte rå för att jag är dålig... XD Det är så lustigt! Alla bettar på mig hela tiden (och då menar jag hela tiden) när jag är online, fattar inte varför... jag kommer ju alltid sist. :S
Men har du PSN? Kanske vi kan köra några varv när jag tränat upp mig lite. :)

Want some chocolate?

23/03 -11 19:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:
Har strax klarat Pro utan några större problem. Veteran däremot lär nog bli väldigt svårt. :)


Jag kan inte rå för att jag är dålig... XD Det är så lustigt! Alla bettar på mig hela tiden (och då menar jag hela tiden) när jag är online, fattar inte varför... jag kommer ju alltid sist. :S
Men har du PSN? Kanske vi kan köra några varv när jag tränat upp mig lite. :)

Jag har inte spelat online än. :P Men visst, jag heter Fix_d.

Coucou

23/03 -11 19:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Fast jag får erkänna att jag fick lite problem med "Suburban Shakedown" eller vad den hette. Den fick jag köra om flera gånger, väldigt frustrerande.

Edit: Veteran var svårt men inte överdrivet svårt, i alla fall inte den första banan.

Sedan har jag också märkt att troféerna är väldigt enkla att få, blir nog inga problem att få platinum på detta när man väl har klarat singleplayern. (:

Coucou

26/03 -11 09:35 kasper333

kasper333

2211 XP 62 inlägg

Jag har MSPR och MSA, Båda äger!

Adda mig på PSN... Användarnamn: kasper331

26/03 -11 13:36 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Nu kom ju Crysis 2 och förstörde allt, men ska köra vidare lite nu i helgen hade jag tänk, får vi se om jag kan klara det. :)

Want some chocolate?

26/03 -11 13:46 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

repli skrev:
Nu kom ju Crysis 2 och förstörde allt, men ska köra vidare lite nu i helgen hade jag tänk, får vi se om jag kan klara det. :)

Jag har kommit på det där med betting! Man bettar på en som man tror att man vinner över. xd

Coucou

26/03 -11 21:17 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
repli skrev:
Nu kom ju Crysis 2 och förstörde allt, men ska köra vidare lite nu i helgen hade jag tänk, får vi se om jag kan klara det. :)

Jag har kommit på det där med betting! Man bettar på en som man tror att man vinner över. xd

Jaha, då fattar jag.. lite pinsamt där. XD Jag som trodde alla bettade på mig för att de gillade mig. XD

Want some chocolate?

26/03 -11 22:29 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

repli skrev:
Fix_d skrev:
repli skrev:
Nu kom ju Crysis 2 och förstörde allt, men ska köra vidare lite nu i helgen hade jag tänk, får vi se om jag kan klara det. :)

Jag har kommit på det där med betting! Man bettar på en som man tror att man vinner över. xd

Jaha, då fattar jag.. lite pinsamt där. XD Jag som trodde alla bettade på mig för att de gillade mig. XD

Jag hamnar alltid högt upp i bettinglistan så alla bettar på mig för att jag har låg rank. Känns riktigt bra om jag sedan vinner över dem. :)

Coucou

27/03 -11 00:08 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
repli skrev:
Fix_d skrev:
repli skrev:
Nu kom ju Crysis 2 och förstörde allt, men ska köra vidare lite nu i helgen hade jag tänk, får vi se om jag kan klara det. :)

Jag har kommit på det där med betting! Man bettar på en som man tror att man vinner över. xd

Jaha, då fattar jag.. lite pinsamt där. XD Jag som trodde alla bettade på mig för att de gillade mig. XD

Jag hamnar alltid högt upp i bettinglistan så alla bettar på mig för att jag har låg rank. Känns riktigt bra om jag sedan vinner över dem. :)


Jag lyckas aldrig vinna... men har bara kört online en gång i någon timme. :P Var bland det första jag gjorde, så kanske inte konstigt att jag var så dålig. XD Nu kör jag storyn hela tiden. Klarade pro idag. ;)

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar