Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



D/P Match någon?

Svara
19/03 -11 08:28 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

J0KUc skrev:
ToonLink skrev:
Tror nog de som du sa var fega att använda är precis de han tänkt använda.

Men iaf, spelar väl ingen roll egentligen om han kör med legendariska eller inte. Tror nog de flesta här som lirat ett tag äger skiten ur snubben ändå.


Du tror, ja. Men du vet inte. Anledningen till att jag inte ville ha några regler, var för att jag ville använda mina hackade Pokémon.
Den ena är en Magikarp med överdrivet mycket i speed och attack + Flail + FocusSash
(+ BatonPass Mot Ghost-Types).
Den andre är Spiritomb med Wonderguard + FocusSash
(+ Disable Mot FireFang).

Hata inte, detta är FUSKA.NU ;)


Wow... Se, det där gör så att ingen vill köra med dig. Det där är olagligt. Spiritomb med Wonderguard kan inte bli träffad av någon attack vilket betyder, om man inte har en status move eller phazer, att man inte kan vinna. Magikarp's moveset som du använder är inte lagligt det heller. Det är såna som dig man blir förbannad på för ni kan inte vinna utan bryta mot reglerna. Och när ni gör det så gör ni det inte ens bra.
Men vet du vad, lägg upp dom där Pokémon på GTS. Du kan ju ändå skapa nya.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

19/03 -11 09:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

JOKUc skrev:
Du tror, ja. Men du vet inte. Anledningen till att jag inte ville ha några regler, var för att jag ville använda mina hackade Pokémon.
Den ena är en Magikarp med överdrivet mycket i speed och attack + Flail + FocusSash
(+ BatonPass Mot Ghost-Types).
Den andre är Spiritomb med Wonderguard + FocusSash
(+ Disable Mot FireFang).

Hata inte, detta är FUSKA.NU ;)



Varför använder du en hackad Spiritbomb? Använd icke-hackade pokémons om du vill ta en match mot någon...
Eller så är du jävligt feg....

20/03 -11 09:38 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Nu säger jag så här:
Visst, hacka olagliga Pokémon ni. Men kom ihåg det här. Ingen vill köra med er och ni kommer aldrig att bli bra på spelen eftersom ni inte lär er hur man ska spela eller reglerna på något sätt.

Och sen att skicka länkar till sidor som pokemonforumet.se kan du ju lika gärna sluta med. Smogon är det stället där dom bästa befinner sig och alla andra sidor utanför det är wannabes. Ska man ha en utmaning, riktiga matcher, inte såna på pokemonforumet, så ska man hålla sig till smogon. Men då får man ta och lära sig allt som behövs. pokemonforumet.se passar perfekt till såna som du däremot.

J0KUc skrev:
Wilder787 skrev:
JOKUc skrev:
Du tror, ja. Men du vet inte. Anledningen till att jag inte ville ha några regler, var för att jag ville använda mina hackade Pokémon.
Den ena är en Magikarp med överdrivet mycket i speed och attack + Flail + FocusSash
(+ BatonPass Mot Ghost-Types).
Den andre är Spiritomb med Wonderguard + FocusSash
(+ Disable Mot FireFang).

Hata inte, detta är FUSKA.NU ;)



Varför använder du en hackad Spiritbomb? Använd icke-hackade pokémons om du vill ta en match mot någon...
Eller så är du jävligt feg....


Jo visst, jag kan ta en vanlig match också, men jag ville bara testa min spiritomb =) Kan förstå om folk hatar hackade och så men som jag sa, jag kör gärna en normal match (med dessa urtråkiga regler).

SuperJOCKE skrev:
Men vet du vad, lägg upp dom där Pokémon på GTS. Du kan ju ändå skapa nya.


Haha! Jag är inte dum, som jag sa. Dessutom hittade jag en sida som passar dig fin-fint, pojk. http://www.pokemonforumet.se

SuperJOCKE skrev:
om man inte har en status move eller phazer, att man inte kan vinna.


Glömde säga att den har Substitute =]

smogon skrev:
Substitute does not block Attract, Destiny Bond, Disable, Encore, Foresight, Guard Swap, Haze, Heart Swap, Imprison, Miracle Eye, Odor Sleuth, Perish Song, Power Swap, Psych Up, Roar, Role Play, Skill Swap, Spite, Taunt, Torment, Transform, or Whirlwind.

Som jag sa, en phazer. Plus Destiny Bond också. Perish Song och Skill Swap med. Men det är fortfarande mot reglerna.

Dom "urtråkiga" reglerna är det som gör Pokémon matcher roliga. Tänk om alla dina Pokémon var sövda i en match. Tänk om du ite kunde göra någon skada överhuvudtaget för att du inte kan träffa dom. Tänk om du förlorade för att din motståndare använder OHKO moves för att vinna. Det finns en anledning till dessa regler och det är att balansera spelet.

Och fuska.nu går inte ut på att man ska använda AR etc. för att fuska i spelet. Om du tror det har du uppfattat detta helt fel och borde inte ens vara här.

Och kalla mig inte pojk när jag är äldre än dig.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

20/03 -11 19:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

SuperJOCKE skrev:

Dom "urtråkiga" reglerna är det som gör Pokémon matcher roliga. Tänk om alla dina Pokémon var sövda i en match. Tänk om du ite kunde göra någon skada överhuvudtaget för att du inte kan träffa dom. Tänk om du förlorade för att din motståndare använder OHKO moves för att vinna. Det finns en anledning till dessa regler och det är att balansera spelet.

Och fuska.nu går inte ut på att man ska använda AR etc. för att fuska i spelet. Om du tror det har du uppfattat detta helt fel och borde inte ens vara här.


Kan hålla med delvis och jag sa att jag inte alltid använder hackade. Fortfarande ville jag bara ta en match för att testa en hackad online, vilket jag aldrig har gjort. Varför skulle jag använda AR som kostar extra pengar att köpa? Går lika bra med en hackad rom som ligger på ett R4.

SuperJOCKE skrev:
Och kalla mig inte pojk när jag är äldre än dig.

OK gubben.

21/03 -11 08:48 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Vi säger så här. Behåll din kaxiga attityd till dig själv. Du är uppenbarligen inte på någon hög nivå inom Pokémon så jag förstår inte varför du ens fortsätter att säga emot mig.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

21/03 -11 19:54 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

J0KUc skrev:
SuperJOCKE skrev:
Vi säger så här. Behåll din kaxiga attityd till dig själv. Du är uppenbarligen inte på någon hög nivå inom Pokémon så jag förstår inte varför du ens fortsätter att säga emot mig.



För det första har jag aldrig sagt att jag är på någon "hög nivå". Jag vill fortfarande bara testa en hackad online. Om du inte förstår varför jag säger emot dig så undrar jag hur empatisk du verkligen är efter att ha spelat så mycket som det sägs i forumen.

PS. Det heter FÖR dig själv..

Ok, jag skrev fel. Big deal. Man får ändå inte rätta stavfel etc. i detta forumet.

Och en fråga bara. Vet du ens vad empatisk betyder? Det har inget med mitt spelande att göra.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

21/03 -11 21:47 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

J0KUc skrev:
SuperJOCKE skrev:
Vi säger så här. Behåll din kaxiga attityd till dig själv. Du är uppenbarligen inte på någon hög nivå inom Pokémon så jag förstår inte varför du ens fortsätter att säga emot mig.



För det första har jag aldrig sagt att jag är på någon "hög nivå". Jag vill fortfarande bara testa en hackad online. Om du inte förstår varför jag säger emot dig så undrar jag hur empatisk du verkligen är efter att ha spelat så mycket som det sägs i forumen.

PS. Det heter FÖR dig själv..

Använd din hackade In-game istället. Vad är det för skillnad? :3
Ingen j*vel här på fuska kommer vilja köra mot dig om du kör med hack. Den ända gång jag accepterar hack är in-game. Det är bara fegt att använda online... Sorry att jag lägger mig i erat "tjafs" men jag har faktiskt också rätt till en åsikt.. >_<

~ Aye!

22/03 -11 07:32 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

J0KUc skrev:
@Man får ändå inte rätta stavfel etc. i detta forumet.

Visste jag inte. Men oj, vad ska de göra? Banna mig?
Ryser.. hah idgas..

Oj, oj, oj... Du vet väl att vi ingen tycker du är tuff/cool när du säger så? Det är f*n det barnsligaste som finns.
Och den här tråden ska inte finnas från första början.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

22/03 -11 22:46 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

ffs, lägg av. Va inte taskiga mot varandra.

Ssssssssssss...

23/03 -11 07:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Creeper skrev:
ffs, lägg av. Va inte taskiga mot varandra.


Aja, hur tar jag bort tråden? :S

[Edit]
Moderator.. lås tråden..


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar